Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ När jag för en tid sedan läste en artikel om Turf (turfing) bestämde jag mig direkt för att testa, och det har jag inte ångrat. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 358
Senast: Butros
·
Kropp & Själ Sen jag gjorde abort i april så har det hänt en del saker. Dels så fick jag mycket finnar i tinningarna under den korta graviditeten...
Svar
2
· Visningar
1 153
Kropp & Själ Jag har efter många års försök att gå ned i vikt insett att mitt ätande snarare har känslomässiga orsaker vilket har lett till övervikt... 2
Svar
28
· Visningar
5 029
Kropp & Själ Jag är stor, lång, tjock, rund, michellingubbe osv osv. Många smeknamn men vanligaste man kallas är väl FET. Jaha. Jag tycker om mig... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 515
Kropp & Själ Sambon och jag har lite olika filmsmak, men vi har sett några filmer ihop som båda har gillat, tänkte om ni kunde hjälpa mig och komma...
Svar
17
· Visningar
1 481
Kropp & Själ Vad kan det här vara för mystisk åkomma? På framsidan av låret, kanske femton centimeter ovanför knät, har jag en rund fläck som känns...
Svar
10
· Visningar
6 548
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ För att inte sväva ut helt i tråden "jag duger inte" så kanske den här fråga är värd en egen tråd. Inte heller duger jag. Jag hade... 11 12 13
Svar
243
· Visningar
23 806
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vad gör man då kroppen skriker efter beröring, kramar och kärlek??? ...men inget av dessa finns att tillgå i tillräckliga doser. Jag... 14 15 16
Svar
308
· Visningar
25 666
Kropp & Själ Hej! Jag har haft gips sen ca 2 veckor tillbaka men fick ett nytt för några dagar sen, som jag nu börjar få ont av! Gipset sitter...
Svar
7
· Visningar
6 485
Senast: loote
·
Kropp & Själ Idag kan man tydligt säga att mättat fett inte är farligt och att det inte bidrar till höga värden av det farliga s k LDL-kolesterolet... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 795
Senast: Mumin_79
·
Kropp & Själ Har fått i uppdrag att fråga vilken ansiktspiercing pojkvännen hade passat i för han kan inte bestämma sig. Septum vill han inte ha... 2
Svar
37
· Visningar
4 388
Kropp & Själ Jaha, dags att blotta sig på buke då. Väldigt otypiskt för mig, men det är väl en del av problemet. Jag har hamnat i en situation...
Svar
11
· Visningar
2 194
Kropp & Själ Idag (eller ja, igår då) skrev jag in mig på ett gym O_o Ni som har koll på mig vet att jag dras med social fobi och prestationsångest...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Idag har jag tackat ja till ett nytt jobb. Jag kommer slippa gå back varje månad trots att jag vrider och vänder på nästan varenda... 2
Svar
21
· Visningar
4 543
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Så, jag har dragit på mig en monsterförkylning den mest opassande av helger (skulle ha jobbat 24 timmar fre-lör). Förutom ångesten...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Efterlyser en bra deodorant för män, gärna med mild parfymdoft, men inte för mycket. Funderar på Axe, vilken av dem är bäst? Det måste...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag fick väldigt ont i örat i måndagskväll. Har varit jätteförkyld under helgen och kände även igen smärtan som öroninflammation. Planen...
Svar
0
· Visningar
846
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv... 2
Svar
23
· Visningar
3 535
Senast: zanque
·
Kropp & Själ För ungefär en vecka sedan började jag få en konstig smärta på höger sida. Det sitter strax under nyckelbenet. När jag andas in djupt så... 2
Svar
31
· Visningar
33 112
Senast: Sofie_B
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som har gjort en sleeve gastrectomy eller känner någon väl som gjort en? Jag står själv inför en sådan operation... 2
Svar
20
· Visningar
10 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka