Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag håller på att bli tokig och google säger ingenting, inte ens cancer har jag! Möjligtvis klamydia - visste ni att man tydligen kan få...
Kropp & Själ
Va fasen kan detta vara. Har haft fruktansvärt ont i halsen sen förra helgen. Började lite smått och när förkylningen bröt ut ordentligt...
Kropp & Själ
Jag har skev rygg och har alltid haft det. Jag har även alltid haft ont i ryggen, ibland har jag det bara, men av träning får jag nästan...
Kropp & Själ
Är det någon som testat detta med gröna kaffebönor för att gå ner i vikt? Fungerar det verkligen på riktigt?
Överallt ser jag ju reklam...
Kropp & Själ
Min pojkvän har gjort blodfettsmätning och fick ganska tråkigt resultat, de goda fetterna hade han 1.0 på (ska vara så högt som möjligt)...