Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har en nokia 3200 med en massaq foton som jag vill ha in på min dator och undrar hur jag gör?? Någon som vet? Behöver man en kabel och...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: nilema
·
M
IT & mobiler Kan man ändra utseende på den? (Jag menar menyen som man klickar på (Start) längst ner till vänster) Jag vet att man kan ändra...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: nilema
·
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Notorius
·
IT & mobiler endera här http://web.telia.com/~u36709958/henryboy.MSWMM eller här http://web.telia.com/~u36709958 hur ser d ut??
Svar
4
· Visningar
981
Senast: Prosit
·
  • Låst
IT & mobiler Kan man få lite tips om vilka gratissidor det finns att lägga upp sina foton å Har sett många här på Bule som har "fotoalbum" på nätet...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Matiz
·
M
IT & mobiler Förut när jag kopplade digitalkameran till datorn så startade Guiden för....(någonting) automatiskt, nu händer det ingenting. Iom att...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: mizz
·
IT & mobiler Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: frolic
·
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill uppdatera min hemsida direkt i ftp-mappen? Om jag öppnar en sida och klickar på arktiv så står det redigera men...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: frolic
·
IT & mobiler Jag har under menylistan fått en list med google sökning.. hur får jag bort den?? är expert få sådana grejor men sen får jag aldrig bort...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Dasjenka
·
D
IT & mobiler ... på datorn, finns det? :confused: Hur gör man då?? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: goamarie
·
T
IT & mobiler Har en mp3 som ajg via usb kabel överför låtar. det behövs ingen programvara så det ska bara vara att sätta i sladden och ladda över...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Olius
·
C
IT & mobiler Min mail vill inte alls, varje gång jag ska kolla efter nya mail så hittar den inte servern... Jag har en yahoo.se adress. Bara...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Cinemon
·
K
IT & mobiler Har just köpt en mp3-spelare, EuroLine med 128 Mb. Jag försöker ladda ner några låtar på den men det funkar inte :crazy: ... Det...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Vad menas med att ngn blir banned pga spam abuse och hur fixar man det?
Svar
5
· Visningar
959
D
IT & mobiler HEEEELP! Jag har laddat ner en massa låtar som är kareoke, så det kommer upp en lite ruta med text när låtarna spelas i Winamp. Men så...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: dressyrryttare
·
M
IT & mobiler Hur gör ni för att få det snyggt med bilder på hemsidan? Jag är inte bra på det här med bildbehandlingsprogram och så och när jag...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: MaLu
·
IT & mobiler för ungefär ett halvår sen så hade jag virus på min dator, blev efter rådan från en datorbutik tvungen att ta bort allt från hårddisken...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: slice
·
S
IT & mobiler Sitter på windows 98 på "min" dator här, och dumt nog hade jag en mapp som jag gjorde "hemlig". efter att ha stängt av datorn på...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare? Som det är nu så krånglar skrivaren...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler jag har en webcam som även går att använda som vanlig kamera (logitech) och jag kan(kunde...) ta bilder och göra animationer osv med...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI