Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=onlinegames&category=andra Tryck på GRIDGAME mitt rekord hittills 1144 :banana...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: fredde
·
IT & mobiler nån som vet någon bra sida där man kan göra egna gratis hemsidor? på svenska:p om det finns nån bra:angel: inte spray, passagen å...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Happimess
·
M
IT & mobiler Vars kan man hitta en gratis gästbok till sin hemsida?
Svar
4
· Visningar
984
Senast: enjes
·
IT & mobiler Vad behöver jag för att koppla ihop mitt PlayStation med min gamla TV? Till PlayStation:et finns det en kabel som delar sig i de tre...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Det ska ju typ bli olagligt att ladda ner musik från nätet typ i juli. Men det innebär alltså att man inte kan använda sin mp3 utan att...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: well_what_the_hell
·
G
IT & mobiler får det inte att funka på min dator nu. Har haft det på den andra datorn och tänkte tanka ner det till min också. Har laddat ner...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Paddington
·
IT & mobiler Håller på att skicka upp filer till min hemsida... om jag laddat upp filerna på servern kommer de automatiskt upp på hemsidan då eller...
Svar
14
· Visningar
1 081
Senast: Hästrädd
·
G
IT & mobiler Jag kommer inte in på blocket sedan två dagar, är snart desperat... Kommer in överallt annars men inte dit. Är det just nu allmänt...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: jerseyko
·
IT & mobiler När man ska föra över bilder till datorn från mobilen med USBsladd? Har installerat programvaran men jag fattar inte hur man ska göra...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Förra gången jag satt på jobbet och skulle gå in på min lilla kuses hemsida upptäckte jag något märkligt. Det var inte alla sidor som...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hade velat få tag på någonstans där man kan skaffa ett eget gratis forum till sin hemsida. Helst på svenska och utan reklam... Någon som...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag haller pa att gora en helt ny hemsida. Jag ska skaffa eget doman-namn och gora sidan lite mer professionell an vad den ar nu...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Ramona
·
V
IT & mobiler brandväggen, om man har en windowsvägg -kan man uppdatera den då och isåfall vart och hur? Jag fick trojaner här nu för en stund sen som...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Vaccan
·
IT & mobiler Fattar inte vad som hänt de två senaste dagarna!Det kommer hela tiden en ikon nere i vänstra hörnet där det står "fel på sidan!" och...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Renkött
·
Å
IT & mobiler Som vi alla vet så tar vi bort http// på bilder som vi först inte kan se men varför funkar det när vi har gjort det? Det är sådanahär...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: pinky
·
I
IT & mobiler mitt MSN gav upp för ett tag sedan, windowsversionen som var förinstallerad på datorn. Laddade hem MSN messenger som funkade en dag...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Tiggertjejen
·
IT & mobiler Hur gör man tex om man har 4 bilder o vill göra så det blir en? Har sett typ på blocket att folk gjort. Alltså 2 olika bilder uppe o 2...
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: Veronika
·
G
IT & mobiler Nu är min dator helknasig, så jag måste formatera om den. Hur gör man? Går det när det inte ens går att starta i felsäkert läge...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Är det någon som har en sådan här bland alla kvicka seniorer? Du/ni som har en sådan, har ni lyckats med att få den att fungera i synk...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Hoppas att jag kan lägga min fråga här. Min pappa har fått väldigt försämrad syn nu på gamla dar (76 år) och kan inte läsa böcker...
Svar
11
· Visningar
1 434
Senast: beatonthebrat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V