Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
IT & mobiler är en M4A-fil för ngt?
Svar
1
· Visningar
669
Senast: pinkyman
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida och placerat en iframe-ruta i mitten där alla sidorna syns. Med explorer funkar den jättebra, men med t ex...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Missel
·
IT & mobiler Hur var koden nu igen för små bilder som blir större om man klickar på dem?
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter ett bra program att göra hemsidor i, helst där man inte behöver koda så myket själv.. Det behöver inte vara nåt...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Skulle vilja spela in alla KFavsnitt på VHS men det visas ju inte längre. Går ju att få tag på en hög på nätet och har hört att det går...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: gul_zebra
·
S
IT & mobiler prova det här spelet och se hur långt ni kommer. http://www.terminal-insanity.com/z1g/steadyhand.swf 2
Svar
38
· Visningar
2 017
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man kodar till en genomskinlig scroll?
Svar
1
· Visningar
888
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter koden eller ett program så man kan göra en länk där det kommer en lite gardin nedanför eller framför med det man...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Dasjenka
·
Y
IT & mobiler Vi har en Advanced 4D Win Easy mus med lite scroll och knappar överallt;) Nu är det så att efter att vi formaterade om datorn har den...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Har probelm med att få ljud på dataskrället. I enhetshanteraren står det nåt om PCI multimedia device (frågetecken) Så efter visst...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Vid vissa filmer så får jag inget ljud och felmeddelandet att en codec saknas. När jag söker efter denna genom webhjälp får jag följande...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Hjartagna
·
C
IT & mobiler Min pojkväl har hjälpt mig att installera en winamp, så jag kan ladda ner o spela musik... men han är inte hemma nu... Hur f*n får jag...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Hur tar man bort inloggning i Windows 98? Vill alltså att datorn ska fungera utan att man behöver fylla i användare och lösenord.
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Den senaste veckan har vi haft problem med Outlook Express. Det finns tre e-postkonton, Ingrid, Elin och Lennart. Normalt skickar och...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: em76
·
IT & mobiler Försöker förtvivlat få ihop min videokamera med detta (påstås det) förträffliga program... :crazy: Men, hur gör man? Programmet...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: SaraMara
·
IT & mobiler Hur får man länkarna att inte vara understrukna i Firefox?
Svar
2
· Visningar
688
Senast: mysboll
·
IT & mobiler När jag ska öppna en fil som ngn sänt till mig kommer det upp en ruta som säger att jag måste skapa en association i Mappalternativ i...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Är det någon som vet nån bra sida där man kan skriva ut Cd fodral. Tänkte snygga till mina mindre köpta skivor :angel:
Svar
4
· Visningar
800
Senast: plasticdarling
·
IT & mobiler I vilket program? Skulle vilja göra en hemsida men vilka program kan man använda? Håller på med en ide till en sida, i publisher men sen...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: bengibollen
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida (eller ja, en startsida :D ). Till den har jag använt ramar. Den ser ut ungefär såhär...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025