Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Låt säga att jag har datorn på i ca 5 timmar dag...skulle det bli en stor ekonomisk skillnad om den stod på dygnet runt? Det brukar...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: mysko
·
A
IT & mobiler vilket photoshop är bäst å göra roliga kollage i? :bump:
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Happimess
·
B
IT & mobiler för några timmar sen laddade jag hem ett program som heter paint shop pro... jag fattar ingenting! allt är på engelska. Och jag undrar...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: shattis
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte skriva text i Photoshop :confused: Vet inte varför! Någon som stött på samma problem? Eller har ngt tips?
Svar
3
· Visningar
674
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Har ni gjort/brukar ni göra det? Jag har haft testversionen hemma av Dr DivX som jag anser ha varit ett helt suveränt program! För...
Svar
3
· Visningar
1 009
·
IT & mobiler Någon som vet en bra sida man kan lägga upp en kodad sida utan reklam hela tiden? 2
Svar
20
· Visningar
1 802
Senast: fredde
·
T
IT & mobiler funderar jag på att skaffa. Såg på Spray att det fanns en _perfekt_ledig. Nån som har erfarenhet av webverktyget och vad man egentligen...
Svar
3
· Visningar
1 006
·
IT & mobiler Vart är tråden med det där "spelet", 3D-bilder å olika nyanser vitt å ja ni fattar ;) Vill ha adressen, hann ju bara med till level 12...
Svar
17
· Visningar
1 032
Senast: haringenfantasi
·
P
IT & mobiler Har haft en del problem med min dator på sistone, men efter att ha kört norton och McAfee för virus, och pestpatrol, ad-aware oh Spyware...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: popeye
·
C
IT & mobiler sitter här med min programmering.. skit trist.. för ja har fasnat på en uppgift.. :mad: nån som läst programmering här? bara...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: Renfis
·
D
IT & mobiler Vad jag förstår måste man registrera sig på blip.se för att kunna göra det nu för tiden. Kostar det något? Funkar det bra? Måste skaffa...
Svar
6
· Visningar
6 966
Senast: fredde
·
IT & mobiler Om man har datorn updelad i C och D (eller vilka bokstäver man nu har), går det då att ändra hur stora de är utan att formatera om...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Jag har precis börjat använda programet Photoshop och försöker komma underfund hur detta med lager fungerar. Jag har kommit så långt...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Jag har en egen hemsida plus administrerar en till. Min är gjord på så sätt att jag gjorde alla sidor i Word o en kompis hjälpte mig att...
Svar
4
· Visningar
3 532
Senast: Ploppi
·
M
IT & mobiler Finns det någon inställning man kan göra på datorn så att den alltid öppnar ett visst dokument när man startar den? I så fall, hur...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: MaLu
·
IT & mobiler har den engelska verisionen o jag fattar inget. Men att; kan man göra genomskinliga bilder i det programet? Och hur skriver man en...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: gentleknight
·
T
IT & mobiler Jag har en hp med en del program i som jag vill ha över till min nya bärbara. ( Också hp om det förenklar ) Hur ska jag göra? Har hört...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Ti_Ti
·
IT & mobiler har filmer från digitalkamera som är i sådant format så att de spelas i Quicktime. hur gör jag då för att lägga upp de här filmerna på...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: CallMeAce
·
IT & mobiler Jag undrar om ni har ngt bra script som laddar om en första-sida till en s.k huvudsida, den skall länkas vidare efter 3 sec. Alltså...
Svar
4
· Visningar
832
L
IT & mobiler Dom skrivbordsbilder som automatiskt ligger under egenskaper, vart är dom sparade egentligen? Hade tänkt göra om några i PhotoShop, men...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd