Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag behöver lite tips på hur jag ska lägga upp min hemsida. Hur har ni "grunden" så att säga? Just nu har jag använt ramar, är bara... 2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: fredde
·
B
IT & mobiler Men jag kan inte komma på något bra namn på den... den ska handla om Rock band, som simple plan green day och sånna, Absolute rock bands...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: _billie_joe_
·
IT & mobiler om man får be om sånt här... Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: keramin
·
IT & mobiler Min karl är i thailand och därsägs ju elektroni k vara billigt, jag funderar på om jag skulle be honom köpa med en brännare o scanner...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler Om man får ett dokument som pdf-fil. Kan man ändra i det? Och hur isåfall? Kan man göra om det till ett worddokument på något sätt...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: Grana
·
IT & mobiler Försöker desperat installera ZoneAlarm i nya datorn där vi har Windows XP som operativsystem. Men det fungerar inte. Efter installation...
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: alice
·
IT & mobiler sitter och ritar lite..men en fråga.. fattar inte hur man sparar bilderna så de hamnar i en mapp på datorn så man kan skicka iväg det...
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: Cronis
·
  • Låst
IT & mobiler Innan du lägger in en bild, läs igenom följande: Infoga bilder inne på inläggen gör att alla direkt ser din bild när tråden öppnas...
Svar
1
· Visningar
5 028
Senast: domino
·
J
IT & mobiler .... bredband! Jag får det inte att funka mellan dom två datorerna.... Funkar med kabeln mellan... Några tips? Nu har jag den...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Jezz
·
IT & mobiler har jag och undrar. På filmer så är dte alltid en röst som säger till om mail kommer, är det bara på film eller går det att göra? Sen...
Svar
12
· Visningar
1 104
Senast: MissFideli
·
3
IT & mobiler Går det att få fram mail man skickat från sin hotmail?
Svar
3
· Visningar
822
Senast: 3Gringos
·
S
IT & mobiler Hejsan! Har en snabb fråga; finns Photoshop att ladda ner någonstans eller är det ett program man måste köpa?
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: avslutat medlemskap
·
M
IT & mobiler Jag tror jag blir galen! Kan man inte få ett stycke text i en FÄRG med hjälp av en mall?? I så fall, hur gör man? Det vill inte fungera...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: MaLu
·
N
IT & mobiler Jag håller på med en hemsida mha freewebs. Till hemsidan ska det vara ett webvoterforum, men enligt koderna på webvoter kan man bara...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: fredde
·
IT & mobiler ...Quick Time för nåt program.....?? skulle vilja ta bort det från min computer men vet inte om jag törs :D
Svar
8
· Visningar
784
·
IT & mobiler Hur gör man när man vill packa ner en massa filer? (Zippa)
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Lorelie
·
B
IT & mobiler vad är sömlös? Jag har läst på jätte många sidor om paint shop pro och de skriver sömlös men inte vad det är! sömnlös?? jag fattar...
Svar
5
· Visningar
1 787
·
L
IT & mobiler Är det ngn som vet om man kan göra så att vissa ord blir upphöjda, om man ska tex. skriva ox eller xx efter ett hästnamn och så vill man...
Svar
6
· Visningar
1 422
Senast: lill_flesky
·
D
IT & mobiler Jag har Paint Shop Pro 5. Inte världens nyaste och bästa program kanske, men det funkar till det mesta. Det är bara en grej som jag...
Svar
4
· Visningar
1 213
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler tror vi har quicktime, media player och andra videoredigeringsprogram. Har aldrig lagt upp en film o undrar hur jag gör, hur stora...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka