Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Men jag kan inte komma på något bra namn på den... den ska handla om Rock band, som simple plan green day och sånna, Absolute rock bands...
IT & mobiler
om man får be om sånt här...
Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg...
IT & mobiler
Försöker desperat installera ZoneAlarm i nya datorn där vi har Windows XP som operativsystem. Men det fungerar inte. Efter installation...
IT & mobiler
Jag tror jag blir galen! Kan man inte få ett stycke text i en FÄRG med hjälp av en mall?? I så fall, hur gör man? Det vill inte fungera...
IT & mobiler
Är det ngn som vet om man kan göra så att vissa ord blir upphöjda, om man ska tex. skriva ox eller xx efter ett hästnamn och så vill man...
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...