Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter ”En gång för länge sedan fanns det en liten flicka, som alla tyckte mycket om, men mest av alla hennes mormor. Hon skulle kunna ge detta... 27 28 29
Svar
567
· Visningar
20 253
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag har sällan klänning. Det finns dock ett gäng i garderoben. De har använts till dans och annat. Nu tänkte jag mig använda en och... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 474
Äldre Ehrm. Google var min vän. Tack för visat intresse! :D
Svar
11
· Visningar
447
Senast: Wysiwyg
·
Tjatter ...fler som vill dissekera senaste avsnittet och spekulera..? :D 15 16 17
Svar
338
· Visningar
20 175
Senast: Blueberry
·
Relationer Diskussionen om matvanor i dejtingtråden fick mig att tänka på en vän till mig. Hon har ett gäng mindre hälsoproblem som hon inte får... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 179
Relationer Så igår bestämde jag och sambon att gå skilda vägar. Inga barn, inga gemensamma husdjur, vi bor i hyresrätt så det ska väl inte vara så... 2
Svar
22
· Visningar
2 652
Senast: lilstar
·
Äldre Mitt strykjärn har gett upp, läcker vatten som ett såll och jag stör mig även på att sladden är lite kort. Funderar på att skaffa ett... 2
Svar
24
· Visningar
2 791
Senast: a1agnlju
·
Svar
8
· Visningar
2 866
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Ska till vc imorgon för jag har en knöl i bröstet. Tycker den är ganska stor, känns slät och lite gungig. Orolig förstås, trots att... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 852
Senast: TantAgda
·
Äldre Jag ska på dop snart och hade velat köpa något lite finare men har ingen aning om vad, har ni några tips?
Svar
11
· Visningar
875
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Plockade just upp årets vitlöksskörd (som blev riktigt bra). Nu ska jag plantera nya. Jag brukar ta en lök och plantera klyftorna var...
Svar
9
· Visningar
3 316
Senast: tanten
·
Relationer Som många utav er redan vet är jag en ganska frekvent besökare i dejtingtråden, men senaste året har tanken smugit på mig att det här... 7 8 9
Svar
166
· Visningar
12 803
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Har försökt läsa varför vad jag tycker är rätt svar i detta test (inget betygsgrundande utan bara för självstudier) inte är korrekt men...
Svar
13
· Visningar
884
Senast: Blue
·
Skola & Jobb Ja, vart ska jag börja. Jag har i många år lidit av ångest och extremt dåligt samvete. Jag har aldrig jobbat mer än 65% innan jag blev...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft för vana att gå till frisören men gjorde det i alla fall för några månader sedan. Den frisören tyckte jag skulle... 29 30 31
Svar
608
· Visningar
47 206
Senast: EmmaW
·
Äldre Säg att jag sålt något i en second hand-butik och köparna bor en bit bort. Dessa får vid köpet information om att vi inte kör varorna...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Ja, jag börjar bli trött på dessa statiska, svettiga, plastiga syntetmaterial - men vad ska man sikta på då? Jag vill ha: varma... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 511
Senast: Nethril
·
Skola & Jobb Är det någon som har koll på hur det funkar med tull för produkter in i USA? Det gäller elektronik och kommer troligen att skickas...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: Ninnurur
·
Äldre Behöver hjälp! Jag har en jäkla massa plommon i år och vet inte vad jag ska göra med dessa. Nu hittade jag ett recept där man lägger in...
Svar
14
· Visningar
1 150
Äldre Min fantasi tryter något fruktansvärt så jag hoppas någon här kan komma med tips :) Jag vill ha tips på sallad! En blandsallad man... 2
Svar
20
· Visningar
1 486
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Smitare - hur gör ni?