Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är väldig kort. Så kort, 152cm, att jag inte kan köpa byxor för vuxna ( om jag inte vill lägga upp dem) utan behöver handla på...
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Sagan om ringen – Gollums revansch? Mörkret lägger sig över Mordor, det drar ihop sig till tidernas största drabbning. Brödraskapet har... 75 76 77
Svar
1 535
· Visningar
31 255
Senast: Loons
·
Fritid Som rubriken lyder - och följdfrågan hur resultatet blev? Har en grävd, stensatt brunn anno dazumal med lågt vattenstånd men som med... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
18 583
Senast: pimy
·
Äldre Beställde en grej från ett ''fotoföretag'', betalade med kort. Sen när den kom inte alls var vad jag ville ha. Mailade företaget att jag...
Svar
14
· Visningar
1 744
Senast: Gabbi
·
Äldre Helt hopplöst. I lördags köpte jag två par jeans eftersom de två par av olika modeller som jag senast köpte är för stora. Ett par av den...
Svar
6
· Visningar
1 210
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av en spiral som har försvunnit? Antingen att den vandrat upp i kroppen eller att den åkt ur? Hur har det... 2
Svar
28
· Visningar
16 035
Senast: Mois
·
Äldre Letar sneakers och har noll koll. Skulle vilja ha ett par bekväma som fungerar till framför allt jeans men gärna shorts och klänning...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Account
·
IT & mobiler Märker ofta att - speciellt när jag laddar upp bilder/filmer - det verkar som om mina inlägg inte publiceras till vänner som de borde...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Huvudfrågan är: När passerar man gränsen för att vara tillräckligt sjuk för att det blir nödvändigt att gå till läkaren? (ringer man... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 743
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad är det jag kommer åt när datorn - helt plötsligt - zoomar in/ut som en galning :confused: ??? Något lite irriterande... :mad:
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Jag blev ombedd att ställa en fråga från en väns tonårsdotter. :) Hon funderar på yrkesval och då är det snickare, elektriker eller...
Svar
16
· Visningar
1 605
Kropp & Själ I fredags hade jag en brottningsmatch med en kompis som fick ett tvärt slut när han råkade slänga mig så hårt i golvet att min fot...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Roheryn
·
Äldre Jag och sambon har under en tid funderat på att flytta härifrån till min hemstad 48 mil bort. Här har vi båda arbete och en stadig...
Svar
13
· Visningar
8 469
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Känner att jag behöver få skriva av mig. Har lidit av akne sen tonåren och är nu 36 och aknen är kvar.... Känner mig just nu bara så... 2
Svar
38
· Visningar
4 868
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns... 2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: Cilva
·
Fritid Jag vill ha Internet för att kunna se Netflix och Viaplay på Tv:n har inget telejack eller ngt i lägenheten så att man kan ha fast...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: Buck
·
Relationer För två år sedan flyttade vi till ett radhusområde där det bor rätt många äldre par. Däribland en tant som nog förmodligen inte har det... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 281
Senast: Beppo
·
Svar
2 012
· Visningar
52 153
Senast: dobbis
·
Fritid Jag har en gammal ärvd tesamovar (i silver?) som jag skulle vilja vet någonting om. Har googlat lite men det jag hittar avseende...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: tanten
·
Äldre Såg en efterlysning nyss på Facebook där en tjej efterlyste sin känguru som hade rymt. Den brukade i vanliga fall bo hos henne och "sova...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår