Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Äldre Jag är ju med i flera forum förutom buke och i ett forum finns det uteslutande tekniknördar med tonvikt på elektronik-konstruktion med...
Svar
18
· Visningar
903
Senast: avslutat medlemskap
·
Tjatter Måste väl finnas fler bukefalister som ska följa? Hoppas på det och slänger in programmet. Torsdag 23/2: Sprint F Lördag 25/2... 22 23 24
Svar
460
· Visningar
11 779
Senast: Niyama
·
Äldre Läste dagens GP och fann en intressant ledare. Ligger mycket i det. Han talar om solidaritetens dilemma. "Tiggarna är för närvarande...
Svar
5
· Visningar
440
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb ... Vad tjänar ni? Erfarenhet? Utbildning? Har jobbat i vården i 6år och är van vid "dåliga" löner. Har nu tagit tjänstledigt för att... 2
Svar
26
· Visningar
3 381
Senast: Ryttla
·
Äldre Har precis bokat en lägenhet i Palm el Mar på Teneriffa. Jag får avboka ända till december i år, men priset var så bra så jag kunde inte...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: tott
·
Kropp & Själ Kära Bukeoraklet: Imorse vaknade jag och hörde typ ingenting på vänster öra. Fortfarande nu, efter typ 3 h, har hörseln inte kommit... 2
Svar
29
· Visningar
4 853
Senast: ekra
·
Tjatter Eftersom det finns en tråd d'r vi skriver vad vi stör oss på eller saker som vi inte förstår oss på tänkte jag att det kan vara bra med...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: Butros
·
Äldre Så hette min favoritbok hos mormor när jag var liten. Som jag älskade den där boken. Min mormor gick bort för två veckor sen och under...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Energi
·
Äldre Dagboken är den sannaste och bästa vännen som man kan ha. En sann vän som vare sig skvallrar, sviker eller sprider elaka rykten. Så...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Konstig rubrik kanske men.. Jag blev sjukskriven då jag halvt bröt ihop på jobbet för en och en halv vecka sedan. Eller det kanske är... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
6 583
Senast: Viva
·
Äldre Jag behöver 5 "lätta" ord som börjar på bokstaven N! Och jag har total hjärnsläpp! Orden vi redan har är: Nöt Nål Näsa Nos Natt Nät...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag behöver höra lite "solskenshistorier" och pepp! Ni som har lyckats gå ned ett större antal kg i vikt, i alla fall minst 10 kg eller... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 665
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb För att inte kapa 112tråden gör jag en egen till oss som söker till polishögskolan :D (övriga är ju såklart också varmt välkomna) 16 17 18
Svar
346
· Visningar
32 900
Senast: Isolfur
·
Äldre Fast bara om du tänkt att alstra barn? Snubblade han när han tänkte eller kan det vara räddnigen för Västerbotten... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 280
Senast: FannyN
·
Äldre I brist på bättre rubrik :p Vad har ni upplevt för något? Här hemma spökar det som bara den. Hörs steg på övervåningen fast ingen är... 2
Svar
22
· Visningar
1 689
Senast: Karolajna
·
Kropp & Själ Imorgon ska jag sätta in hormonspiral för första gången och har läst så mycket negativt att jag känner mig väldigt nervös. Nu vill jag... 2
Svar
36
· Visningar
13 319
Senast: Bluefish
·
Relationer Jag tänkte på det nu med ny teknologi att det ju inte blir så jätteromantiska historier att berätta för barnbarnen sen. "Ja vi träffades... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 492
Senast: _FiA_
·
Äldre Jag har en (dyr) stickad tröja med 80% bomull och 20% ull. Tvättrådet säger 30 grader ulltvätt/skontvätt, halv maskin. Jag råkade av...
Svar
15
· Visningar
9 578
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Jag är just nu inne i en ganska jobbig period och har sökt hjälp via min VC. Jag har varit där och fått träffa en terapeut några gånger...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: aiquen
·
Äldre Kära buke, behöver er hjälp! Önskar tips på resmål utomlands i juni, troligtvis kring midsommar, 7-9 dagar. Önskar hitta ett ställe som...
Svar
7
· Visningar
722
Senast: Preussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025