Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har en fråga som jag undrar över och som jag misstänker att jag inte kan posta i någon tråd, men det är ändå en fråga som jag känner...
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Saigon
·
Äldre Jag har totalt glömt bort att beställa pojkvännens födelsedagspresent :banghead: Den måste vara här före 2/3 vilka brukar ha snabbaste... 2
Svar
33
· Visningar
11 114
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Kan någon hjälpa mig med detta tal? Det är ett ekvationssystem så det ska vara en { till vänster om alla tre talen tillsammans. 2x+3y=6... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 893
Senast: Emiro
·
  • Omröstning Omröstning
Relationer Snart är det val igen, den här gånger lär valet präglas av all den turbulens som sker i Europa och världen över. Hur tänker ni inför... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
11 130
Hemmet Sedan i höstas har jag bara sophämtning var sjätte månad (ja, frivilligt ;)), vilket innebär att jag fått snäppa upp sopsorteringen ett... 2
Svar
27
· Visningar
1 950
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hur länge orkar man? Hur många gånger är det värt att slita sig ur depressionens grepp utan att för den skull må bra? Återigen har det...
Svar
15
· Visningar
976
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Någon kunnig här inne? Jag har varit idiotisk och somnat med engångslinser.. Flera dagar i rad dessutom. Tyckte igår att ögat såg rött... 2
Svar
38
· Visningar
3 396
Senast: Tora
·
Relationer Jag fick mig en riktig ögonöppnare idag, jag har inte riktigt insett hur destruktiv min relation med mitt ex var, men en good vän...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Tranan
·
Äldre Jag öppnade en flaska vin för drygt en vecka sedan och sedan blev det bortglömt. Det är ett lite halvdyrt och det skär lite i hjärtat...
Svar
10
· Visningar
16 223
Senast: ptr
·
Äldre Har en uppgift i skolan: "X uppfyller förutsättningarna för att få göra en räkenskapsenlig avskrivning och de väljer därför att göra...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: feel
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att jag har ett navelbråck, ovanför naveln:eek: Eftersom jag är smått hysterisk har jag redan googlat allt, jag är...
Svar
15
· Visningar
2 029
Senast: lady_vip
·
Fritid Jag behöver ett förråd att ha tex skidor, campingutrustning, julpynt och sånt man inte använder mer än några dagar per år men ändå vill...
Svar
11
· Visningar
38 439
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Hur gör DU för att få det där jobbet du verkligen vill ha? 2
Svar
25
· Visningar
1 560
IT & mobiler OM jag skulle vilja ha någon form av direktsändning av ett möte via webben, vad finns det då för alternativ? Tanken är att åtminstone...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Snubbelfot
·
Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 920
Senast: Blue
·
Fritid Jag skulle vilja tatuera in min förra hunds tassavtryck men gjorde aldrig något. Men han lämnade ett litet avtryck i kompisens lada när...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu och googlar runt lite, då jag tänkt ta tag i min träning. Målet är att försöka förvandla (på lång sikt) det lilla... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 945
R
Kropp & Själ I oktober förra året började jag få problem med min ena fot. Varje gång jag tränade gjorde det ont i högerfoten längst fram, så pass att... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 179
Senast: hoppsann
·
Skola & Jobb Ponera att ett företag eller en förening vill trycka sin adress och logga på kuvert. Finns det några regler som styr hur detta får se...
Svar
2
· Visningar
376
Senast: Blueberry
·
Relationer Jag hoppas det finns några tonåringar här som kan hjälpa mig, eller någon som har koll ändå :) På vilka sociala medier är unga... 2
Svar
26
· Visningar
2 804

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka