Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka...
Svar
15
· Visningar
917
Senast: Raderad medlem 120709
·
Äldre JA ni läste rätt! Det är äntligen dags för Melodifestivalen igen! :banana::banana::banana: 6 lördagar framöver ska vi få följa denna... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
6 722
Senast: voltis
·
Trädgård & Växter Ok, kan ni ta det igen: Hur fixar jag vettig belysning för att kunna driva upp plantor på fönsterbrädan lite tidigare för en rimlig... 2
Svar
33
· Visningar
3 214
Senast: SaraXX
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 297
Senast: Energi
·
Äldre Vet inte vad, får/get/rådjur/kalv eller nått är gissningar hittills. Bara huvudet, inget mer. Bör jag kontakta nån? Det är alltså i ett... 2
Svar
32
· Visningar
2 132
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jogga/springa har alltid lockat mig - i tanken, men jag har väldigt taskig teknik och kommer aldrig riktigt in i den där sköna lunken... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 162
Senast: Hoarfrost
·
Äldre Jag kommer börja på nytt jobb i Göteborg vilket innebär att jag måste flytta och med det så följer en rad olika beslut som måste tas...
Svar
13
· Visningar
1 008
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Jag har lite svårt att sortera på stugsidorna. Har ni något tips på ett fint ställe i södra eller Mellansverige där man kan hyra en... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 819
Fritid jag har en dunväst som behöver tvättad, den var dessutom väldigt dyr så vill inte förstöra den!! Hur gör jag? Har tillgång till... 2
Svar
28
· Visningar
9 651
Svar
0
· Visningar
381
Senast: BobberiBoo
·
Svar
0
· Visningar
340
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Jag har drabbat av den stora förkylningen från helvetet, funderar på om det kanske kan vara en släng influensa.. De senaste dagarna har...
Svar
4
· Visningar
18 022
Senast: Eloise
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd som jag inleder med stort lycka till @tolksele :banana: :bump: :banana: :bump: 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 051
Senast: Snurrfian
·
Äldre Nu har min lastbil blivit anklagad för att ha kört ner en lyktstolpe, för 10 månader sedan. Jag vet att min lastbil är oskyldig (den... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 363
Äldre En familj jag känner är mycket dysfunktionell. Redan i somras var jag mycket orolig för tonårsdottern. Den senaste tiden har oron ökat... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
15 469
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Min inneboende har något problem med sin telefon. Det är flera som inte kan ringa till telefonen eller skicka sms. När jag har försökt...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Datorn står bara och tuggar. Hur länge kan det ta? Finns det nåt snabbare sätt än att gå via datorns uppdateringscenter?
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Jag har en stor altan där jag vill odla något i år. Vad kan passa? Eftersom det är en altan behöver det vara något som passar för...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Mia_R
·
Äldre Vad tror ni, är det omöjligt att slå ner några stolpar imorgon? :)
Svar
4
· Visningar
484
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Måste köpa en ny och vill hitta en som verkligen är bra, som håller länge och tål att användas ofta :p Med småbarn och katt blir det en...
Svar
15
· Visningar
1 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bildtråd
  • Stärka 3 åring
Tillbaka