Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är en kvinna på 40 år som heter Hanna. Jag är 164 cm lång och väger 75 kg. Jag har brungröna ögon och askblont hår. Jag har glasögon... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 349
Senast: Skorpion76
·
R
Äldre Hörrni, jag behöver få lite hjälp av er som har bra koll på Migrationsverket och är väl insatta i deras arbetssätt och organisation...
Svar
3
· Visningar
1 011
Senast: Cambrie
·
Äldre Fick meddelande om att mitt ex har börjat dela "din dag" på messenger med mig. Vad betyder det?? 2
Svar
21
· Visningar
2 797
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Jag har massor av morötter hemma som behöver tillagas men jag har idétorka:angel: Söker främst recept på något varmt och inte...
Svar
12
· Visningar
1 020
Senast: honung
·
Skola & Jobb Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg. Fått min nya bil, relationen är över... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
20 719
Senast: CillaW
·
Äldre Jjag beställde precis en uhip-jacka. Men när den kom så satt den jättetight i midjan och runt höfterna men var jättestor runt armarna... 2
Svar
25
· Visningar
1 468
  • Låst
Äldre Jag stör mig alldeles ohyggligt på en funktion som är tänkt att hjälpa mig. När jag ska betala i en webshop kickar datorns bankskydd in... 99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
127 367
Senast: Ceta
·
Relationer De senaste veckorna har jag noterat två saker: 1. Jag är väldigt laid back som person. 2. Jag har inte den blekaste hur jag ska bemöta... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 173
Hemmet Vad har ni för lampa i hallen? Gärna bilder! :) Jag har en tråkig plafond som jag vill byta ut men vet inte med vad. Har öppen...
Svar
6
· Visningar
2 237
Senast: Monstrea
·
Kropp & Själ Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: Skorpion76
·
Trädgård & Växter Jag har aldrig lyckats hålla växter vid liv, de dör en plågsam död i mina händer och jag har aldrig haft något intresse förän förra året...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: eyz
·
Äldre Åt en mögelost för ett tag sen som jag gillade men glömt namnet på :arghh: den var ganska mild och jag tror den hette något på c. Kanske...
Svar
2
· Visningar
397
Senast: Pancakes
·
Äldre Vad är det jag ska titta på när det gäller hållbarhet? Är det hur gammal den är, hur många mil den gått eller hur många ägare den haft?
Svar
15
· Visningar
788
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Kan man vända sig till facket om man har fel lön? Kollade vårt kollektivavtal och jag har ca 20-30kr mindre i timmen än vad jag ska ha... 2
Svar
22
· Visningar
2 141
Senast: Silver Girl
·
Skola & Jobb Denna termin blir sista terminen på KOMVUX och till hösten är planen att söka till högskolan, närmare bestämt lärarprogrammet med... 2
Svar
22
· Visningar
2 356
Senast: millen
·
Skola & Jobb Det var jättesvårt att sätta en passande rubrik! Jag jobbar i dagsläget med administration och ekonomi på ett privat företag. Skickar...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag hittar ju LAS men den behandlar ju bara uppsägning och turordning inte vad som gäller om man vill minska någons arbetstid från 100%...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: swemale
·
Relationer För nu gick det inte längre. Man har misslyckats med att röja SD ur vägen. Det är SD som fortfarande bestämmer vilka frågor som är... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 522
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Nu blev det fint väder igen och jag vet att det kommer att göra ont. Och inte bara på mig. Jag får be ungdomarna på jobbet att lägga...
Svar
12
· Visningar
1 524
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Sakta men säkert närmar det sig grillsäsongen. Vi flyttade till hus I höstas och nu önskar sig sambon en grill.(till min stora...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: ricca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka