Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Sakta men säkert närmar det sig grillsäsongen. Vi flyttade till hus I höstas och nu önskar sig sambon en grill.(till min stora...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: ricca
·
Äldre Sen jag slutade rida för åtta månader sen har mitt liv varit lite halvtrist och tråkigt. Jag slutade av lite olika anledningar men... 2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: *tove*
·
Äldre Tonåringen vill läsa Mein kampf (Adolf Hitler) och jag vill vara redo att diskutera den när hen läst klart, gärna kunna fortsätta med... 2
Svar
35
· Visningar
2 258
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Detta är nog också en "vad hände"tråd. Jag tänkte att jag också skulle fråga om någon kan ge en förklaring på vad som hände mig i...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: kolblakkur
·
Äldre Jag och min sambo ska flytta till Oxelösund eller Nyköping med omnejd och jag har lite funderingar på vilka områden som är bra och lugna... 2
Svar
38
· Visningar
6 087
Senast: svea
·
Tjatter Sitter (ligger...) hemma och är sjuk, och nu börjar lite energi så sakta komma tillbaka. Inte så att jag kan dra igång med alla vanliga...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: MiaMia
·
Äldre Om du går på loppis, tänk en sån där stor loppis med massor av säljare, VAD handlar du, vad är det du saknar, vad handlar du inte? Har...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: sjoberga
·
Tjatter Då var det dags för årets upplaga av Secret Santa här på Buke! Många av er har varit med i flera år men några är kanske nya, så jag kör... 68 69 70
Svar
1 384
· Visningar
71 475
Relationer En gigantisk förlustaffär för Sverige och skattebetalarna. Varför måste det vara så... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
7 801
Senast: hoppsann
·
IT & mobiler Jag har haft en hemsida i en massa åt men förra året var ganska rörigt och jag missade att betala domänförnyelsen. Det kom ingen...
Svar
4
· Visningar
727
Äldre Jag funderar på att byta bil och har då efter lite velande fram och tillbaka bland bilmärkena kommit fram till att Subaru kan vara...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: bitta
·
Kropp & Själ Önskar tips på bra ögonbrynsgel! Tips? Tack på förhand!
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Amanda_F
·
Mat Jag har fått stark antibiotika, Ciprofloxacin, och magen tycker inte om den. Vilken mat är snäll mot en misshandlad mage?
Svar
8
· Visningar
4 274
Skola & Jobb Hur ser er jobbsituation ut? Alltså inte vad ni jobbar med, utan hur är jobbet utformat? Flextid eller fasta tider? Jobbar ni i team... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 087
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Kanske dagens dummaste fråga men jag har alltid undrat vad folk menar med "råttfärgat" hår? Det brukar ju inte direkt användas som en... 2 3
Svar
55
· Visningar
30 563
Senast: lilstar
·
Äldre Jag skulle vilja ha tips på betydelsefulla doppresenter. Min brorson ska snart döpas och jag vill verkligen köpa något fint som betyder...
Svar
17
· Visningar
2 018
Äldre Halloj allvetande Bukevänner. Finns det någon som vet hur man värderar en 50 år gammal mercedes? Min man är bilnörd, och kan väldigt...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag har ingen tv, och förvånansvärt många människor går i spinn när de får höra det. "Men vad gör du då på kvällarna!?" "Hur klarar du... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 467
Senast: skogaliten
·
Äldre Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt! Vad finns det för trosor som inte åker in i häcken? Har idag hipsters från Jacson som börjar... 2
Svar
35
· Visningar
2 096
Äldre Behöver nya promenadskor/vandringsskor. Söker ett par med lite halvhögt skaft för bra stöd och så pass sparsamt fodrade att man kan...
Svar
6
· Visningar
583
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka