Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min tonåring, 14 år, har det senaste 1,5 året varit förkyld (och hemma från skolan några dar) i snitt två ggr/månad. Halsont, huvudvärk...
Skola & Jobb
... säger jag inte när jag ringer jobbsamtal. Eftersom den absoluta majoriteten av dem är till folk jag inte känner säger jag "hej, det...
Skola & Jobb
Skriver en rapport där den mesta av faktan kommer från webbsidor, till skillnad från mina normala artiklar där källorna till 80% består...
Skola & Jobb
Hej. Är det någon här som jobbar på turistbyrå? Skulle vilja veta lite mer om vad det innebär. Vad finns det för arbetsuppgifter vad är...
Skola & Jobb
Är det någon här som sökt ett patent? Inom Sverige tänkte jag. Jag har en grej (kommer inte skriva ut vad det är tyvärr, finns anledning...
Kropp & Själ
Det är kallt här idag så jag funderar på att göra särbons heta saffranssoppa till middag, den värmer bra. Till frukost blir det äggröra...
IT & mobiler
Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...