Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vilket kreditkort använder ni? Varför har ni valt just det kortet? Hur ser villkoren ut? En familjemedlem ska skaffa ett kreditkort för...
Svar
4
· Visningar
428
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jah vägrar att ringa med främmande personer numera, har gett upp det, man hör hälften och glömmer resten. Så när någon skriver något i... 8 9 10
Svar
190
· Visningar
8 612
Senast: kossankaj
·
Kropp & Själ hjälp mig! Jag behöver en nystart och en spark i röven. Jag har helt tappat sugen på att träna och måste motivera mig på nått nytt sätt...
Svar
11
· Visningar
645
Senast: Pilo
·
Hemmet Typ en sån här alltså, letar jag efter. Jag har sett dem Ikea ha som heter Molger, men jag tycker inte de är så fina, vill hellre ha en...
Svar
3
· Visningar
5 563
Äldre Någon som har recept på äggröra för en person? 2
Svar
30
· Visningar
1 812
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Detta ABER! Hur gör ni för att slippa ha 5 papperspåsar ståendes i köket/hallen med diverse tidningar, glas, plast mm? Under mitt... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
16 028
Kropp & Själ (Gammal forum-medlem, anonymt nick) För 3 år sen tog jag tag i ett problem jag haft i många år med att jämt vara kissnödig och ibland...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: lil-sis
·
Äldre Har en diskussion i en grupp där folk påstår att det för minsann var snö på julen. Jag la då in SMHI´s länk om snödjup de sista 115 åren... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 467
Senast: Niyama
·
Tjatter Det här blir långsökt, men Buke är ju känt för att hitta de mest svåråtkomliga svar, så jag testar. Som ung älskade jag Anais Nins...
Svar
13
· Visningar
1 030
Äldre Jag ska till Malmö i januari och ska ta mig fram med lokaltrafiken. Lättast verkar vara att ladda ner någon av Skånetrafikens appar? Det...
Svar
11
· Visningar
594
Senast: VLMF
·
Äldre Nu ska landsting gå samman i en kartell för att kontrollera priserna på de tjänster som hyresbolagen har. Förståeligt med tanke på...
Svar
2
· Visningar
350
Fritid First time ever för mig eller oss att hålla nyår. Vi blir ca 8-10 personer. vi kommer stå för maten, öl och vin. Önskas annan dricka så... 2
Svar
21
· Visningar
2 045
Senast: Rugge
·
Relationer Vilken lögnare han är. Vad säger han till dom som skulle få ett jobb inom 90dagar. Nu har det ju gått mer än två år. Ska han då fixa 81...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag har världens största i-landsproblem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Ska på min första skidresa, och tänkte då köpa egna...
Svar
18
· Visningar
972
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Var det en barnvisa, eller nån bok? Skulle vilja veta vartifrån det kommer så jag kan citera det.
Svar
8
· Visningar
677
Senast: athena
·
Tjatter vilken kappa tycker ni är snyggast?? Jag har brunt hår och gröna ögon. https://www.mq.se/article/olga_coat?attr1_id=1650...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Enligt tidningarna är det storm på väg in över Sverige. Hur är det med er i Västsverige - blåser det hos er? 8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 568
Senast: supersonic
·
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
414
Senast: cirkus
·
IT & mobiler Någon som kan ge mig råd om vilken dator jag ska köpa? Har hittat dessa två som ligger inom budget med ok processor och minne. Den ska...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka