Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har lyckats tappa rösten pga förkylning och hosta. Har någon något tips för att snabbast återfå rösten? Som det är nu finns den...
Svar
14
· Visningar
83 104
Senast: sweep
·
P
Äldre Önskar tips på häftiga utomhusbad, äventyrsbad runt om i Sverige, barnen är 12-22 år. Förlitar mig på Bukeoraklet :bow:
Svar
2
· Visningar
448
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Idag var det dags för skolavslutning, dottern slutade grundskolan. Och stolt far fick (ganska oväntat) se dottern ta emot pris för...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
12 632
Äldre KRIS i kompiskretsen. Behöver all input och kunskaper jag kan få förutom det jag lyckas googla Såhär är det: en familj med två barn...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Hjartagna
·
  • Låst
Tjatter Jag skapar denna tråd (mina fem minuter i rampljuset!!) och tittar på en underbart söt liten tax valp på "Hundar på jobb" :love...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 154
Senast: bumpo
·
Skola & Jobb Ja det är ju skolavslutningstider nu, så även på Buke tydligen. Jag har några vänner som är lärare och senaste 2 veckorna har det...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: YorkWann
·
Hemmet Jag sitter och tittar på hus lite till och från och längtar tills den dag jag kan köpa ett hus och ha ett riktigt hobbyrum för min...
Svar
0
· Visningar
854
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag ska ut och fara i en del olika länder* och det slog mig plötsligt att det där med att ta med sig mediciner kanske inte är helt...
2
Svar
22
· Visningar
5 838
Senast: Pilot
·
Äldre Hej Buke. Jag är en sån som mest lurkar runt och läser här men nu känner jag att jag skulle behöva lite tips och råd. För lite mer än...
Svar
15
· Visningar
1 597
Senast: Squie
·
Svar
0
· Visningar
363
Senast: vallhund
·
Relationer Mina jättegulliga bekantas mellandotter tar studenten imorgon med tillhörande studentmottagning osv. Nu kom hon och bjöd in mig till...
2
Svar
30
· Visningar
2 074
Senast: Thaliaste
·
Äldre Vilken säger ni? Jeremy Irons kanske.
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 299
Senast: vallhund
·
  • Låst
Äldre Som rubriken lyder, och med tråden om Vuxenfest i åtanken om sociala koder vs rika och fattiga vänner. Det är verkligen ett problem med...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
24 493
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Gnällvarning! Har en bostadsrätt som kostar mig 4000:- i månaden. Jag klarar inte att bo kvar pga alla trappor och dessutom vantrivs jag...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 343
Senast: Inte_Ung
·
R
Äldre Det känns ruttet att inte kunna lösa det här själv, men here it goes: Elen på min Volvo V70 har på något sätt lagt av så det går inte...
Svar
13
· Visningar
1 579
Senast: Raderad medlem 19815
·
Relationer Jag är en smygläsare på forumet och jag postar här för att jag vet att det finns många som är bra på att ge nya perspektiv när det...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
15 895
Senast: tott
·
Äldre Som rubriken lyder, någon som har tips på en prisvärd vardagsmascara som inte är vattenfast... Det är läge att byta ut den befintliga...
Svar
13
· Visningar
2 000
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Är det någon här som firar Ramadan? Jag tycker så synd om människorna här i Bollnäs - måste vara ännu mycket värre för de som bor längre...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 640
Senast: Albatross
·
Äldre Idag mötte jag ett pucko i kurva som körde helt på min sida och inte ens reagerade när jag tutade, körde halvvägs av vägen men han...
2
Svar
26
· Visningar
2 152
Senast: Pudlan
·
Relationer Jag har alltid varit en person som föredrar förhållanden med både sexuell och känslomässig exklusivitet. Men jag har aldrig kunnat svara...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
17 222
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp