Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Från och med januari 2017 så ska vi bli kallade till hälsosamtal med chefen om vi är sjukskrivna tre gånger eller mer inom en... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 699
Äldre Jag har fått någon konstig idé för mig att jag ska börja med handarbete. Har hittat ett korsstygnsmönster jag vill göra men jag vill...
Svar
10
· Visningar
5 004
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Kära bukefalister, ni som är så kloka och alltid kommer med bra tips och råd, nu vänder jag mig till er. Hur hittar ni orken att göra...
Svar
13
· Visningar
1 846
Senast: Maoam
·
Tjatter Deltagarlista cirkus Lenis Mammas quarter4ever Gabby_Ossi Mistimed Snurrfian fio bollen__ Derring-Do hemlig Hedinn Idahoe Ferrari Goda... 28 29 30
Svar
593
· Visningar
19 147
Senast: Hedinn
·
Äldre Ja, ropar jag. http://www.di.se/nyheter/kedja-slutar-salja-fyrverkerier/ "Tidigare har exempelvis Plantagen, Rusta, City Gross, Coop... 2
Svar
28
· Visningar
2 286
Senast: sjoberga
·
Svar
1 999
· Visningar
66 547
Senast: vallhund
·
IT & mobiler Varje gång jag ska ringa en person kopplar den ned direkt, går inte fram en enda signal, jag ringer upp igen och då funkar det. Så är...
Svar
11
· Visningar
3 294
Senast: Alexandra_W
·
Äldre I morgon ska vi äta älg. "Problemet" är att jag har färs, stek och biff/något slags filéaktigt. Just nu står det mellan någon slags...
Svar
13
· Visningar
1 317
Senast: Blueberry
·
Äldre Sitter här och försöker komma på vad en bok heter som helt har försvunnit ur mitt minne. Det är en gammal bok tror den är skriven i...
Svar
3
· Visningar
401
Äldre Hur långt sträcker sig ansvaret för dem som skjuter raketer på landet? Jag tänker om raketerna skrämmer djur, så att de skadar sig? En...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Var kollar man upp födelsemärken? Jag upptäckte ett på axeln idag som blivit rött och kliar tokmycket + är som en liten kulle i det...
Svar
11
· Visningar
1 786
Senast: jacko
·
IT & mobiler Kan man ha en helt vanlig radio i badrummet förutsatt att den står där den inte kommer i närheten av vatten? Och inser i skrivandes...
Svar
13
· Visningar
868
Senast: Tora
·
Relationer Blir så frustrerad på mig själv! Är dålig på att visa kärlek och ta initiativ till närhet till min sambo (vi är båda runt 25 år). Vi har... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
15 816
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Hej. Jag gissar att det finns många mat och dietkunniga personer här, så jag slänger in en fråga om mat. Jag har problem med att hålla... 2
Svar
29
· Visningar
2 134
Äldre Sitter och grubblar på hur jag ska ta mig från Bollnäs till Östhammar på bästa sätt. Xtrafik är inga problem, xtåget från Bollnäs till...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: Beppo
·
Äldre Jag köpte ett gäng digitala serietidningar och laddade glatt ned dom i epub. Nu visar det sig att det är mycket svårt att läsa dom i...
Svar
10
· Visningar
424
Senast: escodobe
·
Fritid Såhär ser hjulet ut, men är det samma?
Svar
18
· Visningar
2 640
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är så vansinnigt trött på att alltid vara trött. Hur blir man pigg? Eller i alla fall lite normalpigg? Jag tycker att jag har gjort rätt... 2
Svar
22
· Visningar
3 008
Senast: Minett
·
Äldre Det kom på tal något om julträff i Uppsala :) Kanske ut och dricka sangria eller så ;) Och eftersom jag vet att det kan ta ett tag att... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 530
Senast: Soffan74
·
Kropp & Själ Jag har väldigt kort stubin numera. Troligen är en anledning att jag känner att orken att göra en massa saker inte finns och att jag är... 15 16 17
Svar
327
· Visningar
18 909
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår