Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Läste en sak @Petruska skrev i en helt annan tråd ( @Hyacinth s om jämställdhet och barn) som jag har grubblat över halva natten och... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 114
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har varit utmattad sen hösten 2014, men idag kan jag gå upp ur sängen, komma ihåg saker jag gjorde igår eller tidigare i veckan och...
Svar
17
· Visningar
3 041
Senast: Kijona
·
Relationer På sätt och vis spinoff på tråden med tjejen som frågade om hon skulle satsa på ett förhållande med sin chef, det var när jag läste den... 18 19 20
Svar
387
· Visningar
24 097
Senast: Roheryn
·
Äldre Var och bytte nyckel förut till bilens fjärrkontroll, hade inte bilen med, väl hemma så gick jag ner i garaget och testade så den funkar...
Svar
14
· Visningar
989
Relationer Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när...
Svar
1
· Visningar
348
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Har Naproxen och Alvedon depot för rygg- och nackvärk men tar oftast bara Naproxen eftersom jag tycker mig få huvudvärk av Alvedon...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Rosett
·
Hemmet Någon som har en sådan? Hur bra är de i praktiken? Ser att prisskillnaden mellan den på 800w och den på 1100 är nästan dubbelt upp. Är...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Nebraska
·
Fritid Jag har råkat få en sån här från ett dödsbo: Den är säkert enkel att jobba med när man lärt sig den, men jag har aldrig kört en sån... 2
Svar
23
· Visningar
9 979
Senast: ameo
·
Äldre Jag har de senaste dagarna läst i tidningar om s.k clownattacker. Det har varit på olika ställen i landet och sett lite olika ut. Ibland... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 342
Senast: vallhund
·
Tjatter Jag bara säger...Vad spelar influensan för roll efter att ha läst detta? Sanna data från Smittskyddsinstitutet: Om du simmar en timma... 2
Svar
32
· Visningar
2 044
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag ska köpa en laserskrivare nu men behöver ha en som klarar att skriva ut lite tjockare papper (typ 200g) och helst med glossy yta. Är...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Vad är liksom normalt att orka med? Hur mycket energi borde man ha? Det är klart att det finns massor med variabler, men om vi säger... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 500
Senast: myzzan
·
Skola & Jobb Jag har idag läst i flera tidningar att det föreslås att mönstring till värnplikt införs för alla from nästa år. Detta skulle då gälla... 18 19 20
Svar
396
· Visningar
16 499
Senast: vallhund
·
Äldre Jag vill flytta ut på landet, men hur gör man? Jag är trött på att bo i stan och betala galna hyror för lägenhet och stallplats. Jag... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 085
Senast: Luff
·
Tjatter Jag har hört att det efterlyses Secret Santa även i år - och självklart kommer det i år också (hur skulle det annars se ut?!)... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 471
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Senaste tiden har det varit ganska mycket som hänt, eller som borde hänt men inte gjort. Natten till i måndags körde jag nästan ihjäl... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 647
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Ja, som titeln säger- hur gör man? Vart vänder man sig? Är inget akut och mår inte dåligt. Jag har dock ett högpresterande jobb och det...
Svar
8
· Visningar
737
Senast: kryddelydd
·
Äldre http://www.expressen.se/noje/det-glomde-jag/varldens-argaste-finska-pappa--lyssna-och-lar-dig-alla-finska-svordomar/ som kan finska?
Svar
9
· Visningar
361
Senast: Lampan
·
Hemmet Kära buke! Jag har ett problem, jag bor i en hyresrätt som inte har någon stång till duschmunstycket :cry: Har ni några ideer på hur man...
Svar
4
· Visningar
402
Äldre Det verkar var mer frekvent nu med oväntade/oönskade/överrskande vänförfrågningar på fb. en bekant trodde sig ha råkat sända en... 2
Svar
33
· Visningar
3 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka