Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Australiensk (80tals?)film som handlar om en kille som jobbar i ett järnverk. Han gillar att dansa och på slutet är det en dans där de...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: Mikan
·
Äldre Jag ska göra en paypal betalning till annat land men det vill inte samarbeta med mig. Har fyllt i alla kortuppg, satt in pengar på...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: BernT
·
Kultur Australiensk (80tals?)film som handlar om en kille som jobbar i ett järnverk. Han gillar att dansa och på slutet är det en dans där de...
Svar
3
· Visningar
587
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag och en vän blir inte kloka på detta! Jag hade problem med torsk när jag ammade dottern. Körde jag med vishyvatten innan och efter... 2
Svar
30
· Visningar
6 019
Senast: 95johsv
·
Skola & Jobb Informationen nedan kommer från FK. Vad tror vi om det här, då? Orsaken till ändrad tillämpning uppges bero på två domar i Kammarrätten...
Svar
16
· Visningar
1 561
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ På sistone har jag mer och mer börjat inse att jag nog har motivationen att göra min dröm till verklighet. Jag vill börja träna, så jag... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 526
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Det här blir jättelångt och lite personligt men jag är så himla uppgiven just nu. För mer än ett halvår sedan fick jag hjärnskakning och...
Svar
16
· Visningar
4 776
Senast: Skogstokig
·
Kropp & Själ Har haft enligt förra läkaren diagnosen eller misstankar om schizofreni ett bra tag nu, nu har jag bytt läkare. Tar just nu Abilify och...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Rosett
·
Fritid Vad hette spelet man brukade spela på nintendo, var antingen zelda eller link. Man gick från "sida" till "sida", kunde gå in i borgar...
Svar
2
· Visningar
505
Kropp & Själ Jag har haft problem från urinvägarna i flera år och fick för ett tag sedan höra om uretrit och det stämmer in väldigt bra. Nu när det...
Svar
4
· Visningar
5 016
Skola & Jobb Hörni Buke, med tanke på den gedigna bredden och erfarenheten här undrar jag om någon bukefalist har varit inblandad i, bildat eller på... 2
Svar
24
· Visningar
1 449
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där... 49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
29 576
Senast: Niyama
·
Relationer Hur filmar man med en sådan. Hur vet man om man får med det man vill ha med på bild. Hur många minuter film rymmer den
Svar
7
· Visningar
692
Senast: Gammeln
·
Relationer Vad gillar ni den nya kakan? Jag tycker den är osannolikt god. Den är baserad på granola och yoghurt. Sen har man toppat med bla honing...
Svar
13
· Visningar
605
Kropp & Själ Nån här som haft ringorm? Sambon började få konstiga röda fläckar här och var på kroppen (kliar inte) och ringde idag...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Kricko_S
·
Äldre Jag har precis haft elektrikern här och jag skakar på huvudet åt mig själv. Jag har plockat undan, dammsugit, torkat den köksbänk som... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 344
Senast: Tora
·
Äldre Jag ber om ursäkt om det redan finns en tråd om detta, men jag hittar ingen. Mod får plocka bort eller sammanfoga om jag bara söker... 2
Svar
38
· Visningar
8 684
Senast: Osthyvel
·
Äldre Om man ska ha en reservdunk till E85, är det då en bensindunk man bör köpa? Eller finns det någon annan variant som funkar? Såg att...
Svar
11
· Visningar
1 651
Äldre Ni som har möjlighet och inte har en himmel täckt av moln (:rage:) borde bege er ut ikväll och spana mot norr. Mycket aktivitet idag och... 2
Svar
20
· Visningar
1 141
Senast: Miljon
·
Fritid Som barn målade vi ofta gipstomtar som pappa gjorde. Formarna är antagligen slängda eller glömda och torkade. Tänkte att det vore en kul...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka