Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Informationen nedan kommer från FK.
Vad tror vi om det här, då?
Orsaken till ändrad tillämpning uppges bero på två domar i Kammarrätten...
Kropp & Själ
På sistone har jag mer och mer börjat inse att jag nog har motivationen att göra min dröm till verklighet.
Jag vill börja träna, så jag...
Kropp & Själ
Det här blir jättelångt och lite personligt men jag är så himla uppgiven just nu. För mer än ett halvår sedan fick jag hjärnskakning och...
Kropp & Själ
Har haft enligt förra läkaren diagnosen eller misstankar om schizofreni ett bra tag nu, nu har jag bytt läkare. Tar just nu Abilify och...
Skola & Jobb
Hörni Buke, med tanke på den gedigna bredden och erfarenheten här undrar jag om någon bukefalist har varit inblandad i, bildat eller på...
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...
Hästmänniskan Jag har en med begränsad vetvård och det är ju värdelöst (för gammal för att byta). För mina andra har jag istället full försäkring men...