Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ni som har erfarenhet eller är kunniga inom området eller som vet ngn ni kan fråga. Vi bor i en klassisk mangårdsbyggnad och ska i...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: MalinJ
·
Kropp & Själ Har på "äldre dar" drabbats av en hel del missklädsamma skäggstrån:o, och för en evig kamp mot dem. Hittills har jag oftast rakat bort...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: Lipperta
·
Skola & Jobb Jag har förstått att det finns en hel hög av bukes medlemmar som lämnat Sverige och bosatt sig utomlands. Vill ni berätta om er själva...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: leia
·
  • Låst
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd här ska jag ut och leta kantareller idag. Det är nog lite tidigt och det har varit lite för torrt men en... 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 393
Äldre Ni som fortfarande hävdar att "Sverige är rikt" kan väl redovisa den sanna faktan om hur det egentligen ser ut enligt myten...
Svar
5
· Visningar
361
Kropp & Själ Är det vanligt att det dyker upp nya blåsor drygt en vecka efter de första blåsorna? Betyder det något? Nån här som lyckats få till bra...
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Mirtai
·
Äldre Idag fick jag ett konstigt email, ett "Ordererkännande" från nån Kricke Lindqvist på Tvättex.se Det är en pdf som jag inte vill öppna... 2
Svar
29
· Visningar
2 399
Äldre Bob Dylan har vunnit Nobelpriset i litteratur?!? O_o Vet inte vad jag ska tycka. Blir iallafall ingen bokutgivare som firar med...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: Hermelin
·
Relationer Har dejtat en kille i 2 månaders tid, vi har sjukt bra sex. De bästa någonsin från bådas håll. Vi pratade dagligen och sågs 1-2 gånger i... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 425
Hemmet Min käre man stoppade in mitt plättlagg i gjutjärn i diskmaskinen. Full effekt 60 grader och allt. Är den sabbad för alltid? Ärvd från...
Svar
14
· Visningar
9 164
Äldre På en skala 1 till 10 Där 1 är mindre bra och 10 är mycket bra Hur gör ni er bedömning? Jag fick ett mejl från mitt försäkringsbolag...
Svar
12
· Visningar
761
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ jag har riktigt rejäla vader, 57 i omkrets och är gravid. Idag har fötterna börjat svullna, kollat nätet efter stödstrumpor men dom...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: ghost
·
Svar
2 001
· Visningar
58 583
Senast: Asko
·
Äldre Jag fyller 25 år iår och tänkte att jag skulle passa på att slå till lite då jag inte firat min 18 och 20 års dag så vidare stort av...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Asko
·
Äldre Min sambo fyller snart år och jag har funderat på en weekend norrut i landet (typ Hälsingland och uppåt). Vill gärna ha ett mysigt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: Cilva
·
Skola & Jobb Sonen har kört fast och sannolikhetslära är inte min grej så nu förlitar jag mig på att någon av Bukefalos genier kan komma till...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: labb
·
Kropp & Själ Trodde inte det var möjligt. Har i stort sett tappat minnet, klarar inte att få ihop vardagen, måste skriva allt jag ska göra i ett... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
18 821
Senast: Cattis_E
·
Äldre Kroatien verkar ha blivit ett populärt sommar-semestermål och jag undrar om någon har varit där i sommar? Kan ni rekommendera någon...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Hepp. Jag ska skriva mitt examensarbete nästa termin. 30 högskolepoäng. Sen ska jag vara färdigdrillad i juristfabriken. Fint så. Men...
Svar
7
· Visningar
1 015
Äldre Ni som har erfarenhet eller är kunniga inom området eller som vet ngn ni kan fråga. Vi bor i en klassisk mangårdsbyggnad och ska i...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka