Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den senaste tiden har jag spenderat nätterna med att drömma om män. Har drömt massor med drömmar om mitt senaste ex, en jag har lite... 2
Svar
23
· Visningar
1 635
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag satt och läste min lokaltidning på nätet, och snubblade över en annons som gjorde mej lite förbryllad. De finns tydligen ett...
Svar
10
· Visningar
1 174
Senast: Amha
·
Trädgård & Växter Jag funderar på att skapa en planteringsyta mitt i gruset på södersidan av huset. Där tänkte jag skapa ett mönster med växter. Först...
Svar
13
· Visningar
1 205
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Börjar med att nämna att jag har windows 10 i min dator...tyvärr. Vet inte om det har med saken att göra. Ska kolla på bilder i datorn...
Svar
1
· Visningar
447
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag behöver en hög böcker till min kurs som börjar om ett par veckor. Adlibris, bokus och cdon har jag kollat, och böckerna landar på... 2
Svar
22
· Visningar
1 219
Senast: Squie
·
Äldre Efter de senaste propåerna från regeringen bör stå klart för de flesta att finansieringen av flyktinghanteringen måste ändras. Som det... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 010
Relationer Min man är det stora problemet han kan inte slänga någon ting det innebär att våran bo yta sakta men säkert krymper och hans samlingar... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
15 837
Senast: Badger
·
Äldre Den bästa är utan tvekan Melon men den går inte att köpa och det är snart slut på mitt träd. Finns det någon svensk sort som säljs i...
Svar
9
· Visningar
2 534
Senast: Vallmo
·
Fritid Så många lovande spel, så lite tid. Några timmar på youtubes spelkanaler och jag är eld och lågor över en dryg handfull spel som släpps...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Migo
·
Trädgård & Växter Jag bor första sommaren i mitt hus och i trädgården finns ett äppelträd. Nu undrar jag hur man vet när äpplena är mogna. Jag har ingen...
Svar
17
· Visningar
11 742
Kropp & Själ Funderar lite såhär på kvällskvisten. Jag har länge funderat på att bli vegetarian. Mina skäl är : 1. Jag är djurvän. Jag kan tänka mig... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 850
Senast: Dentaku
·
Skola & Jobb Om en person vill söka in på en speciell utbildning som kräver betyg i Fysik C ... men går en gymnasielinje som inte innefattar Fysik... 2
Svar
37
· Visningar
2 243
Senast: lundsbo
·
Äldre Funderade här ikväll på hur lite/mycket mat som är vanligt att äta? Jag åt så goda mackor ikväll, två välfyllda baguetter i 10-15 cm... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 670
Kropp & Själ Till och från i hela mitt liv har jag haft långvarig hosta, förra året började den i maj och höll i tills det blev vinter ordentligt. I...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: Lavinia
·
Fritid Kan man klara sig med en såndär minigrävare, som går att hyra, om man ska gräva tvärs över en vanlig grusväg? Klarar maskinen den typen...
Svar
15
· Visningar
2 390
Senast: Jonaz
·
Äldre Undrar om det stämmer. Bryssel har tydligen beslutat att banken inte får låna ut mer pengar till bostadsköp/byggande/renoveringar än vad... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 527
Fritid Kort fråga till er insatta. Får man låta en åker växa igen till skog utan tillstånd från Länsstyrelsen. Inga bidrag söks för den vad... 2
Svar
27
· Visningar
4 227
Senast: tanten
·
Relationer Nån här som är där o kollar? 2 3
Svar
56
· Visningar
3 354
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Long story short - jag har en skitful hatthylla, och jag har betongvägg. Jag funderar på att plocka ner hatthyllan och skaffa en...
Svar
10
· Visningar
2 113
Senast: gul_zebra
·
Relationer Genom att utropa den störrsta miljösatsningen i modern tid som egentligen inte är så stor. Och för det andra hur ska Lövet kunna...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: Oldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka