Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har ett sto som fölade den 20 april och vi åkte till semstation på vad vi trodde var 30 dygns brunsten men hon visade inget spec hemma...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: CK
·
Avel Enligt en fransk och engelsk tidning har Chacco Blue avlidit, okänt av vad. Någon som vet något mer?
Svar
4
· Visningar
2 054
Senast: rubytoo
·
Avel Halloj! Jag blir alldeles snurrig på att välja hingst! :confused: Känns som om jag behöver bestämma mig nu! Blev medlem nu när jag...
Svar
13
· Visningar
3 086
Senast: OJOJ
·
Avel Ja precis som rubriken lyder... Varför är det så??:crazy:
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: Aliil
·
Avel Mitt relativt nyköpta, dräktiga, sto fölade natten till 1:a juni. Jag var inte riktigt beredd då hon inte visat mer tecken än att hon... 2
Svar
27
· Visningar
6 783
Senast: gylle
·
Avel Jag som bara är intresserad av hoppning, och ska det avlas så är det hopphingst som gäller för mig, har blivit frälst i en... 2
Svar
26
· Visningar
6 288
Avel Vårat sto är förmodligen dräktig trots vi åkte till kliniken med henne då hon skulle vara i dygn 48 och fick ett negativt besked. Hon...
Svar
8
· Visningar
4 136
Senast: RebeccaJoli
·
Avel Är lite i valet och kvalet om jag ska satsa på kvalitetsbedömningen i slutet av augusti. Ligger efter i utbildningen med hästen. I...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: cirkus
·
Avel Har titta runt lite men inte lyckats få något svar på min fråga. Har ett sto med ett föl som är 9 månader(köpte stoet med föl vid...
Svar
1
· Visningar
1 262
Senast: Cornelia
·
Avel OBS detta gäller dock inte mitt sto utan en bekants men eftersom jag blev nyfiken så tänkte jag ställa några frågor , Hur skall man...
Svar
0
· Visningar
917
Senast: vinkelina
·
Avel Sitter och tittar på annonser och hittar en häst som saluförs som Gelderländer/KWPN men som har en Shire till pappa? Hur går det ihop?
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: dobbis
·
Avel Vilken ras är Lavallo DVE 312?
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Görel
·
C
Avel Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i...
Svar
12
· Visningar
2 409
Senast: em76
·
Avel Hjälp en nybörjare på avelstermer! Har funnit en annons på en häst som jag vill ha, dock står det att hästen är registrerad i...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Sockerbit
·
E
Avel Hej! Skulle behöva hjälp med en sak. Har varit väldigt intresserad av ett welsh mountainsto från wales. Fick nu se stamtavlan och hon...
Svar
4
· Visningar
1 418
Senast: KickiH
·
Avel Igår natt föddes ett litet sto hos mig :love: fredriksborgare/PRE det är en pigg och glad tjej som äter sover och busar massor, men jag...
Svar
10
· Visningar
3 136
Senast: Masse
·
Avel Hur gör man med föl och regn? När ska de vara inne och när ska de vara ute? Om man inte har skydd? Om man har skog som skydd? Vid...
Svar
7
· Visningar
3 662
Senast: dee79
·
Avel Var köper ni dom? Skillnad i funktion och HUR bra behöver man?:confused: Är helt ny på området och vill gärna ha tips!!!
Svar
3
· Visningar
714
Senast: sorbisen
·
Avel Har precis köpt mig ett 4 årigt sto. I det fullständiga namnet i passet står det K***** (F. 1) och jag undrar nu vad F. 1 innebär?
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Pazuzu
·
Avel Hej. Undrar helt enkelt om jag köper ett halvblodsto som är efter en Godkänt hingst men där hennes morfar inte är godkänd, om jag...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka