Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej alla kloka bukare! Jag har ett sto, som inte har det bästa humöret. Hon är inte sur på människor, är väldigt lugn när man håller...
Svar
8
· Visningar
1 598
Senast: Görel
·
N
Avel Ska betäcka mitt sto i år så nu vill jag ha tips på hingstar inom rimliga priser.. Mitt sto är en Svensk Ridponny e: Coosheen... 2
Svar
25
· Visningar
3 287
Senast: Najja
·
Avel Denna hingst är bla godkänd i Hannover, Oldenburg mfl. Han är topp 1% av de tyska dressyrförärvarna, han har en son som är godkänd i...
Svar
16
· Visningar
2 773
Senast: FadeAway
·
Avel Jag har betäckt mitt fullblodssto undan Most Welcome med CaCa.Hon har gått häck o Steeplech.Undrar om det finns någon annan som har han...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: Karoliten
·
Avel Kollade stoet igår och visst är hon dräktig. Men det är twins:/ 2 ägg som ligger för nära just nu för att klämma det ena. Så hur stor...
Svar
16
· Visningar
2 574
Senast: MaRomer
·
Avel Efter betäckning och konstaterad dräktighet - hur känsligt är då fostret? Finns det risker med att rida? Hur är det med en...
Svar
2
· Visningar
1 272
·
  • Låst
Avel Startar nu en 5:e tråd, föregående http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1079516 Och jösses vad vi kan skriva alla ;) Nu är... 98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
159 188
·
T
Avel Jag har fått klar tecken att låna min sköt hästs mage för att ta ett föl(har skött henne i 12år). Fölet kommer att betalas och ägas...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Masse
·
Avel Gör man det ? Kan ju såklart ringa stationen, men vill inte störa med dumma frågor. Vad ska man annat tänka på ? Förutom det uppenbara...
Svar
9
· Visningar
1 320
Senast: Tahari
·
Avel http://www.eurodressage.com/equestrian/2012/05/11/more-controversial-dna-results-denmark-believe-me-not-belissimo-m Är detta...
Svar
9
· Visningar
1 957
Avel Som helt nybörjare på detta vill jag höra vad ni tror.. Mitt sto har 17 dagar kvar till beräknad fölning. Igår ville hon plötsligt inte...
Svar
9
· Visningar
2 040
Senast: lewellyn
·
Avel Vilka var de sista godkända hingstarna ur Humanists hingstlinje? För den är väl död nu?
Svar
1
· Visningar
732
·
P
Avel Jag har ett ettårigt travsto efter Order By Fax. I den veterinära beskrivningen av honom står det: Djup i bålen. Takat, sluttande och...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Mitrolle
·
Avel Jag har lite funderingar på att betäcka mitt ena halvblodssto med vår welsh mountainhingst i år (han har sedan tidigare fina avkommor...
Svar
7
· Visningar
3 591
Senast: ameo
·
Avel För första gången på många år har jag ingen råmjölk kvar i frysen. Vet att det skall finnas frystorkad råmjölk men vart kan man få tag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 228
Avel Medryttarhästen står för tillfället på seminstationen och kommer förhoppningsvis hem dräktig i morgon :) Både jag och ägaren har bara...
Svar
6
· Visningar
1 189
·
Avel Är det någon hör inne som känner till något om de sk "Bysingsbergsrussen" och deras ättlingar? Bysingsbergsrussen föddes upp av Arthur...
Svar
2
· Visningar
1 574
Avel ngn som har tips på new forest hingstar som står i Småland? samt vad de kostar, och gärna hemsida?
Svar
2
· Visningar
784
C
  • Låst
Avel Nästa sommar kommer ett nytt föl till världen, har betäckt mitt Svenska halvblod med hingsten Faustino ( DRESSYR ) Mitt sto heter...
Svar
4
· Visningar
1 274
·
Avel e: Dardel u: Faraya Sämre egenskaper: Veka/svaga kotor fram. Hoppar hellre än bra typ :D Rätt mycket nerver utåt. Bra egenskaper...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka