Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Z
Avel Nu är det så att vi har blivit med flaskföl då hennes mamma blev akut sjuk & var tvungen att avlivas. Någon som har några bra...
Svar
18
· Visningar
2 344
Senast: Mia_R
·
Avel oki nu ringde de från station och sa att bak.provet var högt!!:eek: en bakterie som tydligen var känslig så den var lätt att få...
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: clubman
·
Avel Tittade just igenom lillans pass och upptäckte då att uppfödaradressen var inaktuell (sambon är uppfödare och vi har flyttat till annan...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Görel
·
Avel Alla ni som är duktiga på färger och härstamningar. Jag betäckte mitt väldigt bruna sto (svarta ben, samt svart man och svans, endast... 2
Svar
32
· Visningar
3 015
Senast: Cyllene
·
Avel Som några va er läst så dog mitt föl pga felläge igår.:cry: Jag har verkligen varit förkrossad över detta. Men jag fick ett samtal... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 294
Senast: Sazalamel
·
Avel Ska köpa en tre-åring som har ett namn som helt enkelt inte funkar för mig eller någon annan i familjen. Vi kommer defintivt att kalla...
Svar
10
· Visningar
1 378
Senast: tina_tiger
·
Avel Min gamla D-ponny har blivit halt (cysta uppe i bakknät) och vi vet inte om hon kommer att gå att änvända till promenadridning på ett...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: fiarosen
·
P
Avel hade tänkt betäcka mitt sto med camaro m, men hittar inte vad han kostar. Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 494
Senast: pennsy
·
Avel Okej. I det svenska ungponnychampionatet från inte utländskfödda ponnyer registrerade i Sverige starta? Finns det något...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: LouiseN
·
K
Avel Hej! Nu borde det väl ha poppat ut några Highlander-föl. Hur blev dom? Funderar på att välja honom till vårt Martini-sto så jag...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Corax
·
Avel Jag vart tvungen att byta hinst såhär i sista minuten av olika anledningar, det står nu mellan Hertzendieb eller First Wish. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Cyllene
·
Avel Mitt föl är nu tre veckor gammalt och jag tycker att naveln de senaste dagarna-vecka börjat "hänga" lite mer än vad den gjort förut...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Masse
·
L
Avel När man ställer ut en connemara, en valack vad bedömer dem då? Det är väl gångarter och exteriör va? Ni får gärna berätta lite om hur...
Svar
16
· Visningar
2 470
M
  • Låst
Avel Vi fick ju en "överrasknings"fölis för ca 2 månader sen. När hon föddes var hon mycket dålig, hon kunde inte stå upp etc. Men med lite... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 605
Senast: ameo
·
S
Avel Har precis varit iväg på ett par spännande dagar där jag bland annat fick prata med "Arn". Han talade om att de använt sig av arab och...
Svar
16
· Visningar
2 037
Senast: Spider84
·
V
Avel Hur många av er har valt hingst till betäckningen nu till våren ( om ni skall betäcka så klart :p ) :bump: 4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 268
Senast: Candace
·
Avel Ja,eller vad man nu ska kalla det helt enkelt. Har en vän som råkat ut för en knepig stoägare och nu behöver vi få veta vad som...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: amkm
·
Avel :cry:har just kommit hem efter att ha dragit ut ännu en dödfödd fölunge iår... Är det bara jag som har otur att vara i "närheten"... 2
Svar
21
· Visningar
2 505
Senast: corzette
·
Avel Hur mycket kan de se på ett ultraljud? Enligt den vetrinären som gjorde ultraljud på min häst nu i Fredags (gått 22 dagar efter...
Svar
8
· Visningar
1 178
B
Avel ....skulle jag vilja veta mera om. Allt som kan tänkas finnas i faktaväg, men det jag är mest intresserad av är era egna erfarenheter...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Blå Bergen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka