Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel är det några som ska visa sina hästar på 3 års testerna, ? Själv avstår jag från att visa min alltfär lilla 3 åring, hon är jättefin men... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 076
P
Avel Har haft en av mitt livs förmodligen värsta veckor. Min älskling hade planerad fölning till den 23:e maj, dvs. nästa vecka. Istället...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: PrincessOfLjungen
·
Avel Fast jag tror att hon är på väg in i brunst trots allt.:( hon har utslag i utkanten av slidan sedan betäckningen.:confused: Så...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: pepinopre
·
P
Avel Såg en annons om honom nu i Ridsport Är det någon som vet något om honom? Bruksprovssiffrir? Avkommor? Mankhöjd? Härstammningen?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: prallan
·
Svar
9
· Visningar
953
Senast: elezdam
·
S
Avel Är på "G" att betäcka mitt De Niro sto med First Wish i år ..... men halva Sverige verkar ju göra det samma. När jag talade med min...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: tiga
·
Avel Vet ej om detta är rätt isåna fall ber jag om ursäkt och gärna att någon upplyser mig om var denna tråd skall ligga. Ponnykvaliten...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Pegija1
·
Avel Mitt föl som är en vecka är väldigt skygg. Hon kan nosa på min hand men vänder sedan helt om och tuggar underlägset. Försöker jag ta på...
Svar
4
· Visningar
2 067
Senast: ameo
·
Avel Vår nya fölunge är alldeles korrekt och rak i sina ben, men väldigt krokig i sin svans. Den ligger ordentligt till höger. Jag antar att...
Svar
7
· Visningar
1 570
Senast: Tussilago
·
Avel Eftersom han själv nu är död och det tyvärr inte finns fryst så borde jag få visa en avkomma nu? Hampton är allas nya lilla stolthet...
Svar
18
· Visningar
2 157
Senast: pastejja
·
Avel Jag startade en tråd förra året men kan inte hitta den, så jag börjar på en ny. Skulle vara spännande att höra hur det går för våra...
Svar
3
· Visningar
824
·
S
Avel Hur är galoppen på Landor S? har suttit och tittat men hittar det ingen stans.
Svar
11
· Visningar
877
Senast: sweet_extraa
·
Avel Jo jag vet att det finns en massa trådar om just detta, men jag vill ändå få förklarar för mig hur det fungerar. Jag sökte nämligen... 2
Svar
23
· Visningar
2 069
·
Avel Leker med tanken på att vara "solidarisk" och kika på svensk hingst åt damen!Skulle vara roligt så att inte vårt "svenska" försvinner... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 196
Senast: Fenestra
·
D
Avel Mitt russ har en konstig skäckfärg. hur kan detta komma sig om hennes mor är helt mörkbrun och hennes pappa är svart? Fadern...
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: Equilibrium
·
D
Avel Hur länge är en hingst fertil? :crazy: jag har funderat att betäcka mitt sto.. hingsten jag funderar på är 22 år gamal.. Är han...
Svar
12
· Visningar
1 662
Senast: kicket
·
Avel I tex England går connemarahingstarna på både semin o naturligt under betäckningssäsongen. Jag tycker att det verkar väldigt bra för de...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: kicket
·
Avel Kan man i en gynundersökning se om stoet verkar vara ok fertilt? Om det är lönt att ens försöka? Tänker på ett 16-årigt sto som aldrig...
Svar
6
· Visningar
2 207
·
Avel Hur gör ni med betalning? Nu när jag letat hingst tycker jag det är lite olika, vissa tar språngavgift och sedan resten vid levande... 2
Svar
38
· Visningar
3 109
Senast: JSH
·
Avel brukar han nedärva stort eller litet? någon som har träffat/har en avkomma efter honom? hurdana är de i temperamentet osv? 2
Svar
32
· Visningar
3 187
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka