Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

E
Avel Vad anser ni om att låta hästar föla i frihet? Tycker ni man ska ha stoet i box eller låta henne gå i hagen? Vad är mest hälsosamt för...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: Francess
·
Avel Gjorde idag en liten lustig upptäckt min ena häst är helt klart rabicano (hade aldrig hört talas om detta innan) dessutom troligen med...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Francess
·
J
Avel Ni som kan det här, jag har en 1,5 åring som jag är nyfiken på sluthöjden på. UNGEFÄR hur mycket mer kommer hon växa på höjden? Hon är...
Svar
6
· Visningar
1 418
O
Avel Någon som vet var han finns?
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: StallS
·
D
Avel Alltså, hur stor/liten bör hingsten vara för att jag ska få ut en C-ponny från mitt halvblodsto på 160? Jag vet att ungen kan växa över...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: taskmört
·
S
Avel Hej, Jag undrar om det finns någon som vet något om arabhingsten Magnat. Jag vet inte om han är registrerad och godkänd för avel. Har...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: StallS
·
Avel ......hur ser fölungarna ut efter den? Hur verkar dom? Någon som har/har sett föl efter honom?
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Kia
·
H
Avel Har ett sto efter Bamtung 644 och vill gärna veta lite om honom. Vet inget alls så allt är av intresse. Det vore även kul att höra om...
Svar
7
· Visningar
2 053
Senast: Görel
·
Avel Nu blir jag tokig! Har sökt efter vidare stam på ett sto som är mamma till en bekants valack, ska försöka ta reda på vilken stofamilj...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Zuzzi
·
Avel Hejsan Jag har kollat på ett sto föl efter Don Castillon. Skulle vilja veta lite mer om honom vad han har gjort och vad det är för häst...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Görel
·
T
Avel Är det någon som vet om For Feeling är godkänd inom Danskt Varmblod's förbund? Vi kommer att flytta till Danmark och ta med mitt...
Svar
10
· Visningar
991
Avel Vart är egentligen det bästa stället att hitta samlad information om aktuella trav hingstar som står till förfogande till avel?
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Bodbäckspålle
·
S
Avel Någon som vet något om denne fullblodshingst?
Svar
14
· Visningar
1 284
Senast: rubytoo
·
A
Avel Är nyfiken på den hingsten, som jag inte vet någonting om, har nämligen sett en häst efter honom som var så enormt rörlig! (hopphäst)...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Hrdina
·
F
Avel hej, det verkar finnas ganska många härinne som har bra koll på stammar! Så snälla hjälp mig med detta om ni kan..Att monacos pappa...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Burra
·
Avel Hur gammal är era föl nu och hur höga är dom? Hur stora var dom som nyfödda? Tycker det är roligt att höra hur höga andras är och...
Svar
17
· Visningar
1 792
Senast: grimman
·
Avel Nån som känner till honom, han är premierad..hur kan man söka avkommor?? http://www.leicros.com/Bilder/Wafvel4.jpg
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: neywaz
·
J
Avel Någon som vet något om halvblodshingsten Courbett?
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: JeaW
·
S
Avel hur stora är era 2002, or nu? vad är deras beräknande mkh (ungefär) som vuxen? Ras, kön? 2
Svar
21
· Visningar
1 716
Senast: Rodde
·
P
Avel Ska köpa treåring, vad ligger era -01or på, vad tror ni de slutar på som färdigväxta och färdigmusklade? Hittat en som ligger på 1,58...
Svar
14
· Visningar
998
Senast: portos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka