Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
Gravid - 1år Jag har lyckats hålla mig relativt icke-illamående än så länge. (är i vecka 9) men har haft ont i brösten ända sedan BIM. En liten...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej! Martin blir strax 4 månader och vi har, på BVC inrådan, börjat med gröt! Jättegott tycker han :d Men han har ju "slutat"...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Har sett att de har 3 olika sorter i strl 3. Pampers- Dry Baby, New Baby & Active Baby. Vad är skillnaden på dem? Jag har testat dem... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 868
Senast: caballus
·
Gravid - 1år Har ni märkt nåt samband med att hicka mycket i magen - hicka mycket utanför magen? Sen vad är eg mycket? Ödlan har vad jag märkt haft... 2
Svar
20
· Visningar
2 068
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Min lilla tjej verkar ha väldigt mycket gaser/luft i magen som kommer ut från båda ändarna. Hon kurar ihop sig, vrider sig och ser ut...
Svar
5
· Visningar
2 356
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Ska till ett visst stort varuhus i morgon. Där allt utom möbler finns:angel: Tror nog ni kan gissa vilket. Undrar nu vad vi mer ska...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Gravid - 1år Jag är så ambivalent! Fram till igår var jag helt övertygad om att jag absolut INTE tänker vaccinera mig eller mina barn mot...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år http://www.familjeliv.se/hem/miss_b/gallery/phpyqitrp.jpg http://www.familjeliv.se/hem/miss_b/gallery/phpepf3ct.jpg... 2
Svar
39
· Visningar
3 811
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år :D Den 12 augusti kl 14 så dök lilla Gustav upp. 3570 och 51cm Efter väldigt segdragen förlossning där jag blev inlagd den 7 med...
Svar
18
· Visningar
1 418
Senast: skogersson
·
D
Gravid - 1år Jaha, ibland blir det inte som man tänkt sig... Första barnet startade med värkar och efter en förlossning enligt regelboken var han...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena...
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år Ska ha namngivelse i slutet på September och undrar nu över kläder:) Vad tycker ni vår lille son ska ha på sig? Vad hade era sönder... 2
Svar
26
· Visningar
2 815
Senast: Björk
·
B
Gravid - 1år Åh! Jag är så ARG! Vi har haft vår hund sen valp och han är fem år. Han har alltid varit min bebis och jag älskar honom över allt...
Svar
11
· Visningar
2 887
Gravid - 1år Har jag köpt och här kommer lite bilder;) Och med min brorsdotter Ella: Lutar mig framåt på bilderna där jag har Ella i selen...
Svar
19
· Visningar
1 588
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ämnet kom ju upp i en annan tråd, så jag måste fråga: hur många här är det som INTE använder säkerhetssele i vagnen (alltså vanliga... 2
Svar
22
· Visningar
4 940
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Är det någon här som har haft kolikbarn? Min lilla blir två veckor idag och han har i princip från födseln haft långa vakenperioder...
Svar
15
· Visningar
2 739
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Nu är det dags att planera inför namngivningskalas. Jag har aldrig varit på något själv och vet inte hur det ska gå till eller...
Svar
3
· Visningar
4 147
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Hur har ni resonerat kring ålder mellan syskon? Jag börjar bli allt mer sugen på ett syskon till Emilia (5 mån) och sambon anser att... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 526
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Hur får man en mössa att sitta kvar på en 9+ mån kille som river av mössan på 2 röda?:D Tips?
Svar
14
· Visningar
1 209
Gravid - 1år Är nu 3½ månad sedan min son föddes och jag har nu satt igång med träningen på allvar! Så här ser mitt vecko schema ut: Måndag... 2
Svar
21
· Visningar
2 095
Senast: jacko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka