Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har BF imorgon och har haft någon slags förvärkar i form av väldig menssmärta nertill i magen. Har haft det ganska mycket i ca. 1...
Svar
19
· Visningar
3 148
Senast: Koltinna
·
L
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder - när märkte ni att magen hade sjunkit ner? Vilken vecka var ni i och när föddes bebisen? :) Och liten...
Svar
10
· Visningar
10 654
Senast: eyz
·
S
Gravid - 1år hej alla buke kvälls suddar :) min karl har som sagt fått för sig att han inte är far till barnet, så min fråga till er är vad kommer... 2
Svar
21
· Visningar
2 549
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 199
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Nu har jag precis uppdaterat bloggen och efter ett lååångt inlägg kom jag på att jag vill veta hur ni andra har haft det den här första...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: esprit
·
Gravid - 1år jag och sambon (oki, mest jag;) ) vill hemst gärna åka på en liten minisemester innan bäbba kommer. det enda jag kan komma på som är... 2
Svar
21
· Visningar
2 085
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Hej! Nu är lillplutten tre månader gammal (imorgon), amningen har gått bättre än jag någonsin kunde föreställa mig och allt känns bra...
Svar
6
· Visningar
7 458
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Sonen är nu drygt 8 månader och sover skitdåligt:crazy: Jag är ständigt trött! Då han var 1,5-4,5 månad gammal sov han bra (ca 21-9... 2
Svar
21
· Visningar
1 795
S
Gravid - 1år Va på ul idag. gick in i vecka 19 idag oxå å allt va spännande å roligt. Fick se det lilla pyret på bild å det va lycka :love: MEN... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 196
Senast: cirkus
·
L
Gravid - 1år Tisdag förra veckan började jag få ont i magen (finns tråd om det) och då ontet inte blivit bättre åkte jag in till huddinges...
Svar
11
· Visningar
10 549
Senast: Mammas
·
N
Gravid - 1år Efter ett par veckor med en skum känsla i kroppen och ett negativt test fick jag för mig att testa idag igen. Nu två test senare inser... 2
Svar
30
· Visningar
2 180
Senast: Nybakad
·
Gravid - 1år Jag hade verkligen sett fram emot att amma, mysa med min lilla bebis och ha maten med mig precis överallt lagom varm och perfekt... 2
Svar
24
· Visningar
2 527
Senast: Asa_S
·
Gravid - 1år Vi har begåvats med två barn som inte är så väldigt sömniga... Vår lille Alex är precis som storebror var när han var liten. Envis...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Emilia (4,5mån) har kommit på det där med att rulla från rygg till mage ordentligt nu. Hon ligger aldrig på rygg längre än 2 sek. Det...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag tror att Emilia skulle tycka en sån var jätterolig, så jag funderade på att köpa en sån till henne. Men när jag letade lite tittade...
Svar
7
· Visningar
1 327
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har en trikåsjal men har aldrig rikitigt fått till det med den, antingen har jag knytit för hårt eller för löst och Emilia har hasat... 2
Svar
28
· Visningar
1 855
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Min mamma vill bjuda med mig och min dotter till Rhodos i mitten på september. Min man är inte överförtjust i ideén på grund av...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år För att inte kapa en annan tråd i ämnet startar jag en ny. Under graviditeten erbjuds vi ultraljudsundersökning. För oss föräldrar är... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 967
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Fick idag reda på att jag är gravid :):). Har sedan 9 år fibromyalgi och har på senare tid även fått ulcerös colit. Hur har andra mått...
Svar
2
· Visningar
1 323
Senast: Mikan
·
L
Gravid - 1år Har senaste dagarna kännt mig lite "konstig". Har inte kunnat sätta fingret på vad som är felet, men känner mig trött, hängig, grinig...
Svar
9
· Visningar
28 067
Senast: lilla_maaliiin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka