Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är i v. 40 (39+0) nu och det bara MÅSTE vara dags snart. Dels för att jag har slagit vad med mamma och dels för att jag är trött på det... 2
Svar
31
· Visningar
2 117
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Vi har verkligen världens mest lättskötta lillskit här hemma så jag har inget att klaga över :love: Inga jobbiga skriknätter osv... 2
Svar
21
· Visningar
2 168
Gravid - 1år Märkte att de kom gratulationer och frågor i andras trådar och det känns inte så snällt mot trådskaparen. En tjuvstart och slarv med... 2
Svar
36
· Visningar
3 123
Senast: Jonna_NB
·
Gravid - 1år Det är det svåraste tycker jag! Elias är 1 månad gammal. Vad har ni på sånna små bebisars huvuden vid vårväder? Har en liten plutt...
Svar
19
· Visningar
3 216
Senast: tinissen
·
X
Gravid - 1år tankarna bara snurrar o funderingarna är många. Har blivit oplanerat gravid och pappan o jag bor inte tillsammans o har haft ett till...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Vi tänkte vi skulle göra ett avtryck av knyttets lilla hand och fot. Tänkte inte att det skulle bli några problem... vad fel jag...
Svar
12
· Visningar
6 857
Senast: mino
·
Gravid - 1år En undran slog mig precis när jag läste en annan tråd: Vad betyder det att moderkakan ligger i framvägg alt. bakvägg? Tydligen...
Svar
15
· Visningar
8 633
Senast: Gnarpis
·
P
Gravid - 1år ja jag vet inte vart jag ska börja. vi har köpt en gård för inte så längesedan och nu har börjat bete sig konstigt. han säger att han...
Svar
15
· Visningar
2 127
Senast: Pamme_Jaspin
·
Gravid - 1år Är i vecka 27 och idag när jag var på MVC så nämnde barnmorskan att jag bör ta ut min piercing som jag har i naveln. Lite tveksam är...
Svar
19
· Visningar
2 505
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Tycker ni det har varit lätt att vara mamma? Har ni haft "lätta" barn? Själv måste jag säga att jag tycker det varit lite jobbigt, även... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 842
Senast: Kattennizze
·
K
Gravid - 1år min sambo och jag planerade ett andra bran och va jätte lyckliga över att det gick en andra gång. nu har vi fått reda på att hans...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Idag så gick jag in i åttonde veckan av min graviditet. Det är inget jag nämnt här innan men behöver skriva av mig då allt känns... 2
Svar
23
· Visningar
2 048
Senast: Gesska
·
S
Gravid - 1år hejsan min son på 3veckor har så fruktansvärt med gaser i magen han riktigt pressar ned dem och de gör tydligen fasansfullt ont, jag har...
Svar
10
· Visningar
4 449
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år jag ska på det efterlängtade RUL et i eftermiddag, men så nu när jag läste igenom kallelsen så fastnar jag på en mening.. "du är...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: Koltinna
·
Gravid - 1år Jag velar så vart jag ska ringa. Till samma MVC som jag gick med Rasmus, och samma barnmorska som jag verkligen gillar. Hon har ju... 2
Svar
24
· Visningar
2 281
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Har läst igenom de trådar jag kunde söka fram om Graviditetshepatos men hittade inte så mycket så jag startar en ny med förhoppningen...
Svar
9
· Visningar
10 869
Senast: skogstomten
·
Gravid - 1år Elias blir 1 månad imorgon. Kan sånna små ens bli svettiga? När han satt i babyskyddet senast (22 minuter) så var han helt blöt på...
Svar
12
· Visningar
6 643
Senast: Syrran!
·
A
Gravid - 1år Jag är ju beräknad den 20 april enligt mensen och 27 april enligt ultraljud. Det blir andra barnet men det känns som första på många... 2
Svar
27
· Visningar
2 219
Senast: aenglah
·
R
Gravid - 1år Jag och min man väntar vårt första barn, och jag har börjat fundera på hur vi ska hantera hundarna. Eller särskilt den ena. :-) Vår... 2 3
Svar
55
· Visningar
9 615
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år En tråd för oss som pumpar/pumpat och har provat några olika sorters pumpar. Jag "helpumpar" (har gjort med alla barnen) och har just...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka