Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nån här som gjort det? Gav ni profylax och isf vilket? Jag tror Malarone är bäst och det kan ges från 11 kg. Men det är ju fortfarande...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Rina
·
Gravid - 1år Jag hade tänkt att fråga min kusin om jag kunde låna hennes babyskydd, men det känns lite läskigt att låna, tänk om det händer något med... 2
Svar
24
· Visningar
4 778
Senast: turbofling
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag har fått sån klåda under trampdynorna... jag är i vecka 27 och undrar om de kan ha något med saken att göra? jag har...
Svar
7
· Visningar
3 849
S
Gravid - 1år Hejsan! Är nu i vecka 31+5 och har hela tiden mått hur bra som helst... Fick reda på igår att mitt blodtryck blivit högt och då jag... 2
Svar
20
· Visningar
4 879
Senast: mul
·
Gravid - 1år En liten Saga föddes den 9 Januari. 3255gram och 51cm lång. Allt gick toppen och förlossningen gick undan. Hon hade bråttom den... 2
Svar
38
· Visningar
2 930
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år vilken salva använder ni?? ni som provat mer än ett märke på zinksalva, har ni märkt någon skillnad mellan olika märken och vilka...
Svar
18
· Visningar
3 976
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jaha, så kan det gå. :( Men allt var bra med bebisen i magen och livmodertappen var opåverkad i alla fall, en tröst och känns skönt att... 2
Svar
20
· Visningar
3 019
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Vi köpte ett paket Libero blöjor förut och dom läckte nästan hela tiden. Gjorde slut på det paketet och köpte våra kära Pampers... 2
Svar
37
· Visningar
3 459
Senast: Naggur
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin... 2
Svar
20
· Visningar
21 905
Senast: Bri
·
F
Gravid - 1år jag skulle haft mens igår, ömma bröst som vanligt, kanske tydligare blodådror kan inte veta riktigt för jag brukar inte glo om det...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Blueberry
·
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: Calazirya
·
D
Gravid - 1år Efter veckor med förvärkar, många resor fram och tillbaka till sjukhus och många disskusioner om igångsättning så kom han av sej själv...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Är det någon som hämtat ut babyboxen på babyproffsen nyligen (den från pampers)? Jag hämtade ut den idag och blev lite förvånad, i... 2
Svar
31
· Visningar
5 044
Senast: memma
·
Gravid - 1år Nu tänker jag inte på handikapp pga förlossningskomplikationer utan förståndshandikapp, en risk vilken sägs öka med kvinnans ålder... 2
Svar
21
· Visningar
3 732
Senast: No1
·
Gravid - 1år JAg vet att det kanske finns hundra trådar om detta men jag måste få ställa min fråga/fundering. Vi (min man och jag) har en son på 3...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: lovehorses
·
Gravid - 1år Nu har jag gått 11 dagar över tiden, och jag har fruktansvärda värkar som kommer oregelbundet naturligtvis, jag har inte sovit på tre...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Har en svärmor som vill att jag ska vara med på alla diverse aktiviteter. I höstas slutade jag på ridskolan/kören för att jag knappt såg...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Sådär, jag har hållt mig undangömd några dagar nu då min son behagade komma till världen. Jag har tidigare skrivit att han har ett... 2
Svar
31
· Visningar
2 657
Gravid - 1år Häromdagen fick jag riktigt ont i magen när jag var ute och gick med hundarna. Det kändes som något tryckte till vänster om naveln...
Svar
5
· Visningar
1 929
Senast: Freyja_bus
·
B
Gravid - 1år Nu gnäller jag igen :p Jag undrar bara, om ni också blir sjukt andfådda av minsta lilla? Är i vecka 17+4 (18) och det är inte...
Svar
8
· Visningar
1 967
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka