Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Gravid - 1år Jag har varit ute o kikat på barnvagnar i veckan! Verkligen kul! Längtar tills jag får köra omkring på min bebis! :bump: Tanken har...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: turbofling
·
A
Gravid - 1år Ja vad gör man?? är nu i 11+2 och äter pimperan (tror jag det heter) men är extremt illamående på kvällarna ändå. Hur har ni andra...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Idag hämtade vi vår vagn + Babyskydd Det blev en Emmaljunga Edge Duo 2009 - Pro Forest Och en Akta Graco Logico S 2009 - Geoffery...
Svar
16
· Visningar
1 571
Senast: memma
·
Gravid - 1år Detta är ju bara nyare modell av dåtidens slamkrypare var och varannan människa traskade runt i. Vi har sånna till vår dotter, och inte...
Svar
10
· Visningar
1 621
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Viking är ju en rätt så lång kille, vid 3 månader mätte han 64,5 cm och vägde 6,5 kg. Nu 2 veckor senare har han väl växt ytterligare...
Svar
12
· Visningar
1 654
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år hur har ni som varit hemma ett par veckor innan förlossning fördrivit tiden??? jag har 3 veckors studier kvar sen ska jag vara hemma...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: jerseyko
·
K
Gravid - 1år som mig :p Hur har ni löst det hela? Om ni har haft skötbordet någon annanstans, hur har ni löst vattenfrågan? 2 3
Svar
45
· Visningar
12 026
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Hörde en grej igår som jag blev väldigt fundersam över. Hade en diskussion om hur man får barnen att sova hela natten. Var en där (en... 2
Svar
22
· Visningar
1 920
Senast: lobell
·
V
Gravid - 1år Jag är helt borta när det gäller FP och hoppas det finns någon annan här som sitter i samma sitts som mig och kan hjälpa mig med detta...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Vet inte om det finn sen sån här tråd, men kunde inte hitta nån i allafall. Hur ser ni ut när det är mörkt ute. Visar bild på vår...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Alla frågar mig om jag vet hur jag vill ha det under förlossningen, men hur ska jag kunna veta det? Jag har ju aldrig fött barn... 2
Svar
30
· Visningar
2 643
Senast: Magini
·
B
Gravid - 1år Hej! Jag är gravid med mitt första barn och jag har fått otrolig värk i ryggen nu på sista tiden. Är i V 25 och har väl haft ont...
Svar
11
· Visningar
4 856
Senast: bestatjejen
·
N
Gravid - 1år Det har nu gått snart 9 veckor sedan förlossningen och på tisdag ska jag på efterkontroll. Jag har läst på lite om preventivmedel och... 2
Svar
39
· Visningar
14 709
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Vi har pratat om det och pratat om det men aldrig har det blivit av. Idag tog jag tag i sovrummet! Det är allt annat än stort men vi...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: MittNyaJag
·
E
Gravid - 1år världens finaste tjej kom till världen den 14 kl 16:32. från att jag satt hemma på köksstolen utan värkar och vattnet gick till att... 2
Svar
24
· Visningar
1 900
Senast: snorleif
·
N
Gravid - 1år Använder annat nick eftersom jag tycker detta känns ganska privat.... Vaknade i morse (38+4) av att det rann... kände att trosorna...
Svar
14
· Visningar
3 175
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Jag är anställd av ett bemanningsföretag som konsult. Jag ska börja jobba den 2 februari (om jag nu inte blir sjukskriven av läkaren)...
Svar
6
· Visningar
956
Gravid - 1år Hur går man vidare från smakisar? Nu äter Tuva det man ger henne och hon har kommit på tekniken med att svälja. Hon gapar som en...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: mino
·
M
Gravid - 1år jag behöver lite tips, en kompis till mig är gravid & jag undrar vad som är farligt under en gradivitet alltså saker man inte får göra...
Svar
17
· Visningar
1 515
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år Jag är inte ledsen, inte arg bara helt tom, Jag gjorde en abort för tre år sedan (en medicinsk) men allt kom inte ut, kom tillbaka på...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: mik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka