Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har egentligen bara en väldigt enkel fråga; När började er föräldrautbildning? Vi har nu fått tiderna för vår, vilken sker på... 2
Svar
22
· Visningar
2 134
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år En sak som jag har tänkt på länge, men inte funnit några svar på. Om jag t.ex ska ställa upp som surrogatmamma till ett par som inte...
Svar
6
· Visningar
1 569
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Jag vet inte om nån redan frågat detta tidigare, men då det verkar ha varit värsta babyboomen i vintras så började jag fundera på om man...
Svar
15
· Visningar
1 443
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år My rycker en del i sömnen. Ibland är det bara någon enstaka ryckning, men ibland kommer det flera på raken och även med lite ljud till...
Svar
5
· Visningar
4 600
Senast: lillamyggan
·
Gravid - 1år Jag har inte tillräckligt med bröstmjölk. Detta har framkommit då Lillemannen inte går upp i vikt. När han föddes så vägde han 4205... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 787
Senast: Madick
·
G
Gravid - 1år Skriver under ett annat namn nu. Det är så att jag fick reda på att jag var gravid för ca 3veckor sen med tankte på att min mens inte... 2
Svar
36
· Visningar
2 498
Gravid - 1år Är nu i slutet av vecka 32 och har känt mig sådär jobbigt trött som man gör i början. Mitt HB är väl inte världsbäst men inte...
Svar
14
· Visningar
4 269
Senast: mizzcat
·
Gravid - 1år Jag har nog världens dummaste fråga nu. Jag käkar p-piller sen snart 4 månader, dom två första perioderna kom som dom skulle, men den...
Svar
13
· Visningar
2 540
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Stackars lilltös har fått svamp i underlivet pga att blöjan har suttit lite för tätt. Har prövat redan med inotyol, men det har inte...
Svar
10
· Visningar
2 909
Senast: Mynta2
·
H
Gravid - 1år Jag har kanske en knäpp fråga men jag måste iaf fråga:P Jag käkar p pillret jasmine 28 och har knaprat dom i tre år nu och dom har...
Svar
2
· Visningar
2 369
Senast: HBB
·
Gravid - 1år Har en hoppgunga av märket Babyseat fråb Babyproffsen men det är tyvärr ingen bruksanvisning med. Är det någon som har en sådan...
Svar
4
· Visningar
3 498
Senast: Piffelina
·
N
Gravid - 1år Idag har vi varit på ul. så underbart att få se den lilla busen igen. vi frågade om dom kunde se könet. jag sa att jag trodde att det...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Tidigare har han kravlat sig fram. Fort som fasen går det men nu kryper han riktigt:) Reser sig mot möbler och går längs dem gör han...
Svar
15
· Visningar
1 180
F
Gravid - 1år idag var jag på apoteket och skulle köpa omega 3 eftersom jag inte äter nån fisk alls och tänkte att lilla bäbisen behöver det, men då...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år vad använder ni för tvättmedel till era bebisars kläder, sänkläder handdukar osv?? 2
Svar
23
· Visningar
2 201
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Jag ställde mig i duschen för att mota bort lite ryggont. När jag satt på toaletten (som jag använder som stol...) tyckte jag att mina...
Svar
18
· Visningar
3 761
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Sonen går numer enbart att få att sova inne. Enda sättet är att gå ut och gå med honom eller sätta honom i bilen och åka. Men jag har... 2
Svar
31
· Visningar
2 088
Gravid - 1år Jag har två små barn en på 8 månader och en på 22. Jag har haft sex ed sambon två gånger sedan jag födde minstingen. Båda gånger har det...
Svar
14
· Visningar
2 640
Senast: pernilla_s
·
F
Gravid - 1år nu börjar jag bli orolig att det visst blev nåt fel igår :crazy: mina tuttar har krymt! de är nästan mindre nu än precis efter...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: tinissen
·
F
Gravid - 1år Det var vinterkräksjukan:crazy: först mådde jag illa, sen fick jag grymt ont i magen och blev orolig att det var missfall på gång, sen...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: kpist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka