Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har blivit tillfrågad om jag kan hjälpa till med lite in/utsläpp av ett par hästar och funderar på om jag kan fixa det med... 2
Svar
24
· Visningar
3 955
Senast: Lydia
·
B
Gravid - 1år Hej.. Jag måste få skriva av mig, för detta börjar bli jobbigt nu. Jag är i min första graviditet, v. 17+0 idag. Nu är det så...
Svar
7
· Visningar
1 200
Gravid - 1år Hmm vi har kommit till den punkten när vi funderar på om vi ska pröva skaffa ett barn till eller inte. Jag måste byta ut spiralen snart...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: lovehorses
·
Gravid - 1år Jag har idag 27 dagar kvar till bf. Hur får ni andra tiden att gå? Så himla långtråkigt. Sitter här och läser på buke, men tom det... 2
Svar
30
· Visningar
2 889
Senast: eyz
·
C
Gravid - 1år Hej. Skriver med anonymt nick då jag inte vill att detta ska komma ut till vissa personer... Jag skulle haft mens i tisdags förra...
Svar
18
· Visningar
1 603
Senast: clarabella
·
Gravid - 1år Det lär bli en pajero till slut nu, men jag behöver veta en sak till som min man inte lyckats få reda på genom mailkontakt med flera...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Min lilla plutta är nu 18v och har redan börjat att bli mammig och pappig. När mormor och morfar kommer nära så blir det illvrål....inte... 2
Svar
37
· Visningar
7 065
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu har sambon ääääntligen fått tummen ur och friat :banana: Och bröllopet kommer förmodligen vara nu i sensommar! Så nu gäller det att... 2
Svar
24
· Visningar
2 509
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Av 1 000 gravida kvinnor får i genomsnitt 1,4 en blodpropp under eller efter graviditeten. Den vanligaste ärftliga förändringen i...
Svar
2
· Visningar
1 283
Senast: No1
·
Gravid - 1år Jag är mammaledig med en 9 månaders. Hur mycket disk (diskar för hand), tvätt (har tvättmaskin i lägenheten) och städ/plock (Vi bor... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 565
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år för jag ska rida imorgon! Har inte ridit regelbundet på ett år. Tog bort förra hästen feb-08, blev gravid och letade häst till augusti...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: bananna
·
Gravid - 1år Tanken var att jag skulle börja jobba den 2 februari. Pga det assega sjukvården där jag bor får jag inte läkartid till handkirurgen... 2
Svar
30
· Visningar
3 844
Senast: Björk
·
Svar
11
· Visningar
1 308
Senast: vansinnet
·
N
Gravid - 1år Ni som har gjort ul i vecka 18 och tagit reda på könet, har det stämt sen när bebisen kom? dom säger ju att dom inte kan säga till 100%... 2
Svar
26
· Visningar
7 918
Senast: lobell
·
Gravid - 1år För två veckor sedan fick jag vad jag trodde var träningsvärk i ljumsken, bara den ena... Det känns precis som träningsvärk, men nu...
Svar
16
· Visningar
4 738
T
Gravid - 1år Som rubriken säger.. jag söker tips på mellanmål till min 7 månaders. Vill inte "bara" ge fruktpure, vill ha andra enkla tips!! Just nu...
Svar
7
· Visningar
6 393
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Min snart fem månader gamla son sover så oerhört bra i vagnen om dagarna. Att få honom att sova inomhus är inte alls lätt och han sover...
Svar
13
· Visningar
2 132
Senast: Calazirya
·
T
Gravid - 1år Har letat och letat efter mamma byxor men ger upp nu. Är bara i vecka 23 och kan inte längre ha mina vanliga byxor och använder bara...
Svar
13
· Visningar
2 206
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Jag var precis och avlivade våran katt och har nu lipat(gråtit) mer än aldrig förr. Jag fick barn för ca 1 år sedan och har ett till...
Svar
6
· Visningar
873
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vill slå ett slag för "baby signs"/babytecken! Kom att tänka på det apropå en annan tråd där man frågar när barn börjar prata. Vi...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka