Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kaffe har alltid haft en betydande del i mitt vuxna liv, jag jobbar som undersköterska och utan kaffet på morgonen funkar liksom inte...
Svar
9
· Visningar
1 370
Senast: Bri
·
Småbarn Min mamma fyller år i Maj och har bjudit med mig och sonen till Grekland en vecka i Maj,och jag kommer ta ut föräldrarledigt då mina 25...
Svar
9
· Visningar
2 046
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Antar att det finns några här inne som har ansökt och fått gravdipenning. Jag har BF 6/6, blir troligen beviljad gravidpeninng från...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Osthyvel
·
Gravid - 1år Jag har några frågor ang graviditet, förlossning och ridning som ni gärna få svara på. Hur länge red ni när ni var gravida? Då... 2
Svar
31
· Visningar
3 308
Senast: Tora
·
Övr. Barn Spelar ditt barn? Min 11 åriga dotter spelar i dagsläget mest "Animal crossing" och "Movie star Planet". Jag är väl inte så glad över...
Svar
7
· Visningar
1 254
Övr. Barn Någon som har något bra tips? Förutom att åka till ö.n.h?
Svar
10
· Visningar
5 880
Senast: Tingeling
·
Gravid - 1år Vi har köpt färdig barnmat tidigare men det börjar bli dyrt nu när han äter så mycket. Idag provade jag koka kyckling, morot, broccoli...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Apollo 13
·
Gravid - 1år Hej! Skriver under anonymt nick. Jag och sambon är i princip helt inställda på att vi vill ha barn, problemet är det där att tiden... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 925
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Vi sitter här och funderar på namn till våran ofödde. Vi har snöat in på ett namn vi hittade i en lista över medeltidsnamn. Jag vet inte...
Svar
12
· Visningar
2 443
Övr. Barn Jag sitter och planerar ekonomin för hur det blir när vi får barn. Vi har båda fasta jobb med hyfsat höga löner så vi bör väl klara oss...
Svar
15
· Visningar
2 266
Senast: tictac
·
Småbarn Hur har ni gjort? Rasmus är 2.5 snart och vi tycker att det börjar bli dags.
Svar
17
· Visningar
2 058
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jag blev moster i somras, till en alldeles underbar liten pojke :love: Jag är dock usel på smått, men en sak har han fått mig att...
Svar
4
· Visningar
1 418
Senast: Sar
·
Småbarn Hur skulle ni reagera om ni fick veta att följande scenarion hade utspelat sig på ert barns förskola (i en grupp med barn i åldrarna 3-5... 2
Svar
25
· Visningar
3 900
Senast: Con
·
Övr. Barn Nu gäller inte det här mina barn, utan en kompis som har ett jobbigt ex. Men frågan är, får ena föräldern (som inte är...
Svar
8
· Visningar
6 643
Senast: Osthyvel
·
Gravid - 1år Gör ni det i förväg? Törs man verkligen det?^^ Jag kan ju bara se tillbaka på min förra grav och jag va HELT övertygad om att det va en... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 285
Senast: Vogue
·
Gravid - 1år Ja nu sitter man här. Tankarna snurrar och känslorna hoppar! Vi har medvetet väntat med att skaffa barn nr 2 tills båda fått stabil...
Svar
0
· Visningar
939
Senast: SweetSelene
·
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles... 2
Svar
25
· Visningar
19 227
Senast: Zaria
·
Småbarn I går fick jag mkt beröm på dagis för att min 3 1/2 åring skriver sitt namn själv plus lite ord som mamma och pappa. Enligt pedagogen så... 2
Svar
23
· Visningar
6 738
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Jag är en ensamstående mamma med 2 underbara pojkar. Pojkarnas pappa misshandlade både mig och barnen så vi lämnade honom för snart 1... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
17 742
Senast: afrodite74
·
Övr. Barn Intressant studie: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/barn-ingen-garanti-for-lycka_8899118.svd 2
Svar
21
· Visningar
3 553
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka