Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Sonen blir helt vansinnig om man tar det han vill hålla i. Tex telefonsladden, om man pratar i tel och har honom i knäet så tar han... 2
Svar
23
· Visningar
1 776
Senast: Tarzan
·
Gravid - 1år Idag har jag provat denna och tycker den verkar superbra!!! Har tur som bor nära en internetshop där man är välkommen in en dag i... 2
Svar
28
· Visningar
4 136
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Nu är resan bokad och ingen återvändo finns... :eek::):D:eek: Den 28 oktober åker vi till Thailand i två veckor (phuket) för att...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja det är vad jag har nu. inge kul alls, det började igår och håller på idag. gör ont på vänster sida och svider i mittan av magen, typ...
Svar
14
· Visningar
5 212
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Är ju ändå inte så varmt ute nu längre så vill ha något av ovanstående i vagnen. Han har ju sittvagn nu med fast sele. Så får det...
Svar
19
· Visningar
3 473
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år Måste bara berätta en sak som hände mig just. Sambon var på väg ut men kom upp med posten först. Det var ett "paket", med blommigt...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Min son som på måndag e 4 veckor har börjat tappa håret på sitt huvud.. När man klappar han på huvudet så får man massa hår med sig, det...
Svar
2
· Visningar
1 274
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ja, eller <insert annan valfri maträtt..> Min dotter fyller snart sju månader, är väldigt matglad. Hon började med smakportioner vid 4...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: Mirre
·
S
Gravid - 1år hej. jag ska ha min mens den 19 oktober, då borde ha haft min ägglossning nu.. idag har jag fått ont i vänster ljumske, lite till...
Svar
2
· Visningar
636
·
S
Gravid - 1år jag undrar i vilken vecka ägget fäster sig? jag har inte kört med äl stickor. men enligt en tabell skulle jag ha äl någon gång mellan...
Svar
7
· Visningar
3 877
·
P
Gravid - 1år Min kille och jag har just gjort ett IVF-försök (provrörsbefruktning). Utan att gå in på detaljer kan jag berätta att jag drabbats av... 2
Svar
21
· Visningar
2 572
Senast: pompa04
·
Gravid - 1år Det har några gånger varit uppe en länk till en text som riktar sig till nyblivna far- och mormödrar. Någon som vet vad jag menar, och...
Svar
11
· Visningar
1 108
Senast: via
·
Gravid - 1år hur hade ni innan mensen som inte kom, hade ni vanliga "menssymptom"? eller hade kroppen ställt om redan då?
Svar
5
· Visningar
1 395
Senast: Comfort
·
E
Gravid - 1år ...och jag minskar i vikt!! Är gravid i vecka 14+1 med tredje barnet. Magen svällde fort och jag såg jättegravid ut för ett par...
Svar
12
· Visningar
3 373
Senast: kpist
·
F
Gravid - 1år Hörde om en artikel i tidningen och tydligen har det också varit på TV att vissa nappflaskor innehåller några farliga ämnen men jag har...
Svar
17
· Visningar
4 847
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Hur ska man veta vad som är "normalt" ont i magen och vad som är ont i magen som man borde vara orolig för? Barnmorskan sa att det är...
Svar
14
· Visningar
26 151
Senast: turbofling
·
F
Gravid - 1år är det någon som vet var man kan köpa långa strumpor, helst upp till knäna typ, till en 11 månaders baby? Blir galen:devil:på alla...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: furuskär
·
M
Gravid - 1år Var gör det ont när man får foglossningar? Jag är i vecka 19 och imorse när jag klädde på mig började det göra ont nedanför navelen som... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 170
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Har jag haft problem med i stort sett hela graviditeten. Min blodvärde är äckligt lågt, och iom att jag legat mycket still pga foten... 2
Svar
31
· Visningar
5 288
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Är det "farligt"? Eller ja, dumt att göra? Om det är dumt, gäller samma när man ammar?
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka