Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När började era små sova med kudde? Vad för typ av kudde hade ni början? Väldigt liten och platt eller större och tjockare?
Svar
14
· Visningar
1 948
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Det var jag i väg o gjorde nu i morse, ett tidigt pga pappa har diabetes, så fick jag göra ett nu i V 13, det var inte så farligt att...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: memma
·
Gravid - 1år Fram med era bästa visor och ramsor. Det börjar bli tjatigt med de få jag kan.:D
Svar
9
· Visningar
3 138
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Jag vet att jag har dragit upp det tidigare, men jag vet snart inte vad jag ska göra.. Jag blev ju akutsnittad eftersom jag blev... 2
Svar
28
· Visningar
2 513
Senast: millus
·
Gravid - 1år Isak sket tre gånger i går och har hitills skitit två gånger idag:confused:
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Mirre
·
V
Gravid - 1år Hur resonerar ni när det gäller antalet barn? Hur många barn har ni och hur många vill ni ha? Har ni åsikter och tankar om hur många år... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 399
Senast: Britta68
·
Gravid - 1år Som alla fånigt stolta vänner (det är ju inte så att jag har gjort särskilt mycket) så vill jag gratulera dem båda och hälsa liten... 2
Svar
35
· Visningar
3 013
Senast: Jegra
·
A
Gravid - 1år ja hur ska man få bort hängmagen effer graviditeten?? jag hör ju till dom lite kraftiga människorna. ha ni tips på bästa träningen på...
Svar
15
· Visningar
12 882
Senast: BitterAss
·
Gravid - 1år Kanske :angel: jag som är extra känslig just nu, men jag blir så trött på folk i min omgivning. Jag diskuterar helst inte... 2
Svar
32
· Visningar
2 391
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Har sålt en barnvagn på tradera. En teutonia rocky utan hårdlift. Någon som vet vad den kan tänkas väga och hur lång, bred, hög...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Någon som har ett bra tips på en vinterjacka som man ryms i? :D Inte alltför många 1000-lappar. Inte för konstig... Ja en vanlig...
Svar
10
· Visningar
3 189
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Nu börjar jag igen, hispar redan långt inna det är dags... Förlossningen alltså, det är den jag är nervös inför, det gick ju...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Lydia
·
F
Gravid - 1år Söker en sittvagn med liggläge, någon form av sufflett, vändbar sits, svängbara, stora framhjul och inte alltför klumpig. Finns...
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Det är ingen lek! Fram till vecka 12 mådde jag illa när jag inte hade ätit. Sen gick det över någon vecka. Det återvände med... 2
Svar
25
· Visningar
2 576
M
Gravid - 1år vad ska man köpa till en nyfödd?? bara något liten och inte jättedyrt. någon sak eller ett klädesplagg... någon som vill hjälpa...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Ja, jag e gravid i vecka 12 nu.. och har märkt skumma grejor.... Nyser mer än vanligt iaf några ggn om dagen, från förr inte alls nysst...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: memma
·
Gravid - 1år Med bebis? Någon som gör det här? Är det alldeles omöjligt att hitta ett sådant jobb?
Svar
9
· Visningar
1 256
·
Gravid - 1år Det fanns ju en bildtråd jag tyckte om, där det handlade om vem barnet var likt! Kom igen nu! :bump::bump:
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Tycker det verkar svårt att få tag i. Även om han inte är ute och leker direkt så är det ju bra att ha 'när man ska åka någonstans. Man...
Svar
10
· Visningar
1 021
·
Gravid - 1år Någon som haft detta? Med mitt första barn började min milda hf på detta vis. Fick galen klåda från ingenstans natten innan ett bm...
Svar
2
· Visningar
11 731
Senast: pixietail
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025