Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år :eek: Han kom och var helt blodig runt munnen och på händerna, och spottade ut en fästing :eek: Vart ringer man, giftcentralen...
Svar
13
· Visningar
6 965
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Jag har ju läst en del här om att det kan vara svårt att hitta snygga mammakläder, eller mammakläder man trivs i. Men.. jag var på H&M... 2
Svar
36
· Visningar
4 765
Senast: Krazzzy
·
Gravid - 1år Antar att jag är lyckligt lottad och ska vara glad så länge det varar...men man ska ju alltid oroa sig. ;) Min bebis på 10 dgr bara...
Svar
10
· Visningar
5 685
Senast: gillaj
·
Gravid - 1år Var in till sjukhuset igår för abort. Blev undersökt av en läkare som kollade hur långt det gått osv. Fick sedan prata med en... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 618
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Kära bukefalister. Jag äter Neovletta 28, men har senaste månaden missat piller hit och dit, så dåligt minne. Usch. :( Tagit dom så...
Svar
11
· Visningar
5 482
P
Gravid - 1år Min son på snart 6 månader vill inte äta, vägrar allt utom bröstmjölk. Vi började med smakisar vad 4 månader och han äter max en tesked... 2
Svar
22
· Visningar
1 608
Gravid - 1år Jag är ju inne i systemet eftersom jag skickat in mitt moderskapsintyg, men hur fungerar det för pappan? Hur fungerar det med de 10...
Svar
5
· Visningar
3 169
Senast: ZorréZaid
·
Gravid - 1år Det finns inte säger alla. Lindex och HM's shop online har i 74/80 men slutsålt, har gått i varenda butik i uppsala, slutsålt...
Svar
18
· Visningar
1 971
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Jag sitter i världens jobbigaste sits (för mig) och jag bara måste skriva av mig... Är för tillfället helt knäckt, fast det inte ens är... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 065
Gravid - 1år Ja, nu är det inte så långt kvar till bf... Väskan väntar på att packas, men vet inte riktigt med vad. Vad "får" man på bb? Blöjor...
Svar
12
· Visningar
1 411
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år OM jag nu är/blir med barn (äl nu:p) Vad sägs om detta: Julafton: Sambons föräldrar får ett platt paket. Hans systrar får... 2
Svar
39
· Visningar
3 157
M
Gravid - 1år Är aktiv på buke under annat nick men eftersom det är något tidigt än så länge så skulle det vara lite tråkigt om nån man känner här...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Kan man ha en sport-BH när man ammar? Den trycker ju liksom till brösten lite mer än en vanlig top. Men det är inga direkta skarvar...
Svar
17
· Visningar
2 749
Gravid - 1år Kollade min tid på familjeliv (igen.. :angel:) och kom på att kolla mitt befruktningsdatum. Enligt uträkningen baserad på BF enl. UL...
Svar
5
· Visningar
14 388
Gravid - 1år Är nu i slutet av v 13(v 14 imorgon) och tänkte att jag äntligen inte skulle må så illa. Jag har visserligen varit förskonad, mått illa...
Svar
17
· Visningar
2 157
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Edvin har fått en väldigt envis hicka, den kommer så fort han har ätit. De spelar ingen roll om han rapar eller inte, den kommer ändå...
Svar
18
· Visningar
2 407
Senast: cowgirl81
·
Svar
7
· Visningar
3 479
A
Gravid - 1år vill ha lite råd. har varit eller är lite orolig att jag är gravid. mens dröjde i lite mer än 1 och en halv månad. nu i fredags blödde...
Svar
10
· Visningar
1 240
Gravid - 1år Okej... Tror att hormonerna spelade mig ett spratt i går kväll, för att ha något att skylla på :angel:. Blev jättearg på sambon (för...
Svar
7
· Visningar
4 157
Senast: Brandgul
·
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte... 2
Svar
24
· Visningar
6 733
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår