Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är det nån som har någon smart lösning de vill dela med sig av? Vi har en öppen spis med kasett som vi värmer upp vårt hus med, den är...
Svar
13
· Visningar
4 974
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Ska i väg nästa helg och shoppa till lillen som är på väg. Jag undrar nu vad ni köpte innan bebisen kom? Hur mycket? skriv gärna... 2
Svar
39
· Visningar
7 860
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Visade idag ultraljudsbilden (från nuvarande graviditeten) för en kompis. Hon utbrast direkt "Men ååååh, det är ju flicka det ser man...
Svar
12
· Visningar
7 425
Senast: raggarn
·
Gravid - 1år Min kompis fick en liten flicka förra veckan och jag ska snart hälsa på dem, och vill ju ha med mig en liten present. Men vad ska jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 196
W
Gravid - 1år har letat o letat o hittar inget svar=(( frågan är: ja fick missfall 3 aug, var i 6 v kanske.... gjorde nyss ett nytt test som vissar...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Håller ju på med packandet av väskan inför bf. Amningsbh ska ju införskaffas, men hur fasen ska man veta storlek? Har ju förstått att...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu ger vi snart upp och börjar gå istället... Fram till att Alice var 2 månader fungerade det jättebra att åka bil med henne, hon... 2
Svar
32
· Visningar
5 464
·
M
Gravid - 1år Tror jag kört slut på mig själv, är gravid och orken är helt slut. Kan inte slappna av och känner mig tvungen att göra en massa saker...
Svar
6
· Visningar
1 451
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Läget är som följer. Sam kommer antagligen någongång under vintern att börja gå. Då är det ju rätt så kul om han kan göra det ute också...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: ameo
·
V
Gravid - 1år Min sambos kollegas fru är i samma vecka som jag (vecka 15), dock över 30 år och då får man tydligen göra ultraljud tidigare än mig som...
Svar
6
· Visningar
1 173
·
M
Gravid - 1år Att folsyra är något man bör ta extra vid graviditet har jag läst mig till, men det finns ju hur mycket som helst! Vad bör man ta för...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Gandalf
·
T
Gravid - 1år Jag och sambon var "oförsiktiga" för några veckor sedan :crazy: Jag borde ha tagit ett dagen-efter-piller men kom aldrig iväg för att...
Svar
10
· Visningar
3 708
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år Har precis pratat med barnmorskan eftersom jag har haft ont i mage och rygg i några dagar och hade väldigt ont inatt. Hon trodde att...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jag är i vecka 10 nu (11 på torsdag) o var på inskrivning i fredags, jag hade lågt blodvärde och blodtryck...köpte järntabletter o har...
Svar
12
· Visningar
6 608
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Sonen skriiiiiker! Hela tiden! Inte för att han är ledsen eller så utan han ligger och jollrar och vråålar! Konstant! Jag blir...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jobbade min sista dag i måndags och är nu ledig!!! Är beräknad den 15:e oktober. Känns så skönt att vara ledig och bara vara...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej alla! Det börjar dra i hop sig - jag har BF om en månad. Sambon och jag är dock inte gifta ännu, och kommer inte att vara det om...
Svar
8
· Visningar
2 838
Senast: ylvalill
·
Ä
Gravid - 1år Jag har många runtom mig som är gravida just nu, och det får mig att minnas lite när jag var gravid innan en sen abort förra sommaren...
Svar
15
· Visningar
2 845
Senast: Rizto
·
S
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 20 och super glad för det mår toppen! Har en underbar 4 årigt halvblod som är jätte snäll, jag rider fortfarande...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Hej på er allihopa! Jag gjorde igår ett grav.test flera gånger hehe.. och alla visade positivt! det var ju inte planerat men inget...
Svar
12
· Visningar
16 532
Senast: nDian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka