Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Åhh, blev så besviken idag! Hade nästan bestämt mig för en Teutonia Mistral, går att köpa från Tyskland för finfina priser... Tog...
Svar
14
· Visningar
5 049
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Fick precis veta att på min MVC vill man ha enskilt möte med bara mamman ? Är detta vanligt, för jag blev jätte ställd och funderar... 15 16 17
Svar
333
· Visningar
19 635
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Fick igår reda på att min kusin och hans tjejs bäbis är riktigt dålig... Hon var beräknad till att föda för en månad sen men det blv... 2
Svar
32
· Visningar
4 188
Gravid - 1år En nyfiken fråga: Hur länge innan beräknat bf jobbade ni, och med vilket typ av arbete? Själv gick jag ner från 100 till 75% cirka 11...
Svar
18
· Visningar
3 941
Senast: Sol
·
H
Gravid - 1år Sämmer bort mig med en ny tråd! Nu är jag visst gravid i v5:bump:Känns spännande med visst mått av krasshet ( finns det ett ord som... 2
Svar
26
· Visningar
2 451
Senast: Horsespirit
·
L
Gravid - 1år Hej alla! Det här blir mitt premiärinlägg på Buke men jag har läst jättelänge och har hållt till mkt i föräldradelen... Har inte känt... 2
Svar
21
· Visningar
3 209
Senast: Bastic
·
Gravid - 1år bristningar på magen och runt midja vid graviditet, någon som har något bra förebyggande tips för att få så lite som möjligt?? 2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Var på UL idag och OJ så häftigt! Jag är i v 18 och har känns bäbisen ett tag nu men det blev plötsligt så verkligt när h*n dök upp...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Fanskap
·
Gravid - 1år för första gången i mitt liv hade jag förra månaden mensvärk *blä* Nu har jag ägglossning och känner precis samma sorts värk, dock...
Svar
3
· Visningar
760
Gravid - 1år Stackars min lilla tös! Snart två månader är hon och har redan fått sin första förkylning. Snuvig och hostar gör hon. Känner mig så... 2
Svar
20
· Visningar
2 824
Gravid - 1år Hej jag ska ha mitt 2 barn i slutet av jan är det flera här som är berälnade till jan,feb??
Svar
6
· Visningar
748
Senast: SweetSelene
·
Gravid - 1år Haha, Kollade direktlänken jag har till familjelivs uträkningssida nyss och höll på att få stora chocken! Herregud, jag är ju i v. 20...
Svar
11
· Visningar
968
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Jag ska på mitt första mvc nästa fredag, men satt o funderade, kostar det nåt att gå dit?? Som läkarbesök eller?? Sen, vad gör man på... 2
Svar
21
· Visningar
1 968
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Sonen är nu tio veckor. Varje dag sen han var ca 4 dagar gammal har vi varit ute och promenerat med vagnen. Jag har stegräknare nu och...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Jag och sonen har barnsim imorgon, men jag hittar inte hans badbyxor :crazy: Vet så väl att jag lade dom i garderoben sist dom...
Svar
16
· Visningar
1 493
Senast: Ceta
·
J
Gravid - 1år Är i vecka 21+3 och har fått sådana enorma problem med håll. Tidigare har jag kunnat "andas bort" det men nu är det så intensivt att jag...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har upptäckt ett lustigt fenomen. Sedan jag blev gravid (eller ja när det började synas ordentligt) så har jag helt plötsligt fått...
Svar
13
· Visningar
1 477
Senast: vippan
·
E
Gravid - 1år Jag skall försöka förklara min fråga lite. Jag är 27 år och har ett barn på 6 år separerade från hans pappa då han var 1 1/2 år, satte...
Svar
4
· Visningar
6 450
Senast: Bebben
·
F
Gravid - 1år Hur lång tid tog det för er från det att ni tog avstånd från prevetivmedelet tills dess att ni märkte att ni va gravida? Min syster... 2
Svar
25
· Visningar
3 953
Senast: Wilfa
·
Gravid - 1år Vilket tvättmedel använder du som har bebis, litet barn? Vi har kört med willys för att det är prisvärt och fått bra resultat i...
Svar
18
· Visningar
1 920
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka