Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi har sedan några veckor tillbaka upptäckt att vi har svartmögel i vårt stall. Våra hästar har varit sjuka av och till i över ett år...
Svar
0
· Visningar
1 985
Senast: Jettan
·
Övr. Barn Hur ger ni äggen? Rakt i handen eller får barnen leta efter dem? Isak har fått godis tidigare och ibland en liten... 2
Svar
32
· Visningar
4 275
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jag ha en kopparstav instatt sen nästan två år tillbaka efter vi fick vårt första barn. Nu är vi sugna på en till :banana: och min...
Svar
8
· Visningar
1 936
Senast: araben
·
Gravid - 1år Nu har vi passerat 2000 inlägg i den gamla tråden, så här kommer en ny! Och vad kan bättre fylla trådstarten än BF-listan, så att den... 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
120 112
Senast: Ferrari
·
Gravid - 1år Vi väntar första barnet i augusti, så halva tiden är precis avklarad! Vi är spända och förväntansfulla både jag och sambon, samtidigt... 2
Svar
26
· Visningar
4 555
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Sonen är nu 2 månader. Vi har fortfarande lite strul med amningen. Problemet är att jag inte får honom att gapa tillräckligt stort för... 2
Svar
38
· Visningar
14 473
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag har fått operationstid i oktober för min hallux valgus, kommer alltså behöva hoppa på kryckor några veckor. Jag väntar barn i... 2 3
Svar
45
· Visningar
10 833
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Fick reda på att det startades en stöttningstråd för mig av moderatorn men att hon låste & tog bort den. Jag tyckte det var bättre jag... 13 14 15
Svar
294
· Visningar
46 239
Senast: Björk
·
Småbarn Min lille kille började sin inskolning på förskolan den 4 feb, o vi håller fortfarande på med honom. Men jag tycker att hans förskola är...
Svar
18
· Visningar
2 734
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Vad säger ni, måste man ha "rätt" hjälm på rätt aktivitet, eller är det strunt samma bara det sitter en hjälm -vilken som- på knoppen... 2
Svar
25
· Visningar
4 449
Senast: lady_mike
·
Småbarn Vi står i begrepp att välja förskola till hösten, för en ettåring och en treåring, och har två alternativ, men väldigt svårt att välja... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 687
Senast: Tora
·
Övr. Barn Jag har klurat i flera dagar på hur jag ska formulera rubriken, men inte kommit på något vettigt - så nu får det bli som det kan. Lade...
Svar
8
· Visningar
2 200
Senast: Sjalen
·
Småbarn Har en 4 årig dotter som "alltid" sovit ganska bra, dock ej det senaste 7-8 månaderna... Hon somnar i sin egen säng utan bråk eller...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Trolla
·
Småbarn När har era barn börjat svara på frågor? Har någon upplevt att ett barn inte förstår vad en fråga är? Mitt barn är 3,5 och är hemma... 2
Svar
32
· Visningar
14 659
Övr. Barn Jag letar efter cd-skivor med alfabetssånger och alfabetsmemory, även alfabet att ha på väggen. Ett klassiskt "skolalfabet" typ. Majas...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: Anna
·
Övr. Barn Är gravid i v 10. Jag har fast jobb och trivs bra. Förutom att det är en bit att köra... Har funderingar på att söka nytt jobb närmare...
Svar
13
· Visningar
5 840
Senast: Fila
·
R
Övr. Barn Vad kan ni rekommendera för snygga mammabyxor? Jag är ute efter ett lite snyggare par som passar på kontor och helst inte för dyra. De...
Svar
10
· Visningar
1 586
Senast: lilstar
·
Gravid - 1år Förmodligen den enda tråd jag kommer starta under föräldrar ;) Jag har en vän i USA som ska ha bebis någon gång i början på nästa... 2
Svar
22
· Visningar
3 391
Senast: lewellyn
·
Övr. Barn Hur många barn i mellanstadieålder får/kan en person ha hand om under tre eftermiddagstimmar? Ingen annan vuxen/personal finns i... 2
Svar
27
· Visningar
2 605
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag vet ju att det finns både socialsekreterare och familjehem på Buke, så ni får gärna svara utan att "hänga ut" era klienter (säger...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31