Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hjälp mig snälla, jag vet inte vad jag ska göra!! Min son är 27 år och har träffat en jättesöt tjej som ska fylla 20. Hon är i 7e...
Svar
17
· Visningar
2 645
Övr. Barn Har en bekant som nyligen skiljt sig. Hennes barn (gemensamma med den som hon skiljer sig från) mår dåligt både av skiljsmässan och av...
Svar
11
· Visningar
2 189
Senast: Sol
·
Småbarn Håller på att leta cykelvagn till mina två barn på 2, 5 och 8 månader... Har fastnat för en kidz cab tror jag. Men det står...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Derivata
·
Småbarn Rasmus är förkyld och får klet i ögonen, mycket pga av att han gnuggar näsa och ögon hela tiden. Det är inte det lättaste att få bort...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Jag och sambon har nyligen separerat efter många om och men. Så till den stora frågan hur ska vi göra med barnbidraget? Vi kommer ha...
Svar
3
· Visningar
1 615
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Barn Framåt sommaren ska vi ut och åka lite med familjen, och jag tänkte försöka göra det så enkelt och roligt som möjligt med allt som hör...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Ska anordna en babyshower för min syster och eftersom jag aldrig varit på en babyshower tidigare, så känner jag att jag behöver lite...
Svar
1
· Visningar
1 879
Senast: Andromedae
·
Gravid - 1år Gravid i vecka tio och blir redan väldigt lätt förstoppad... :o Jag blir dessutom jättedålig i samband med förstoppningen, dvs ännu...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Brandgul
·
Småbarn Lång historia, hoppas ni orkar läsa allt... Min dotter fyller snart fem år. Hon är ensambarn, lite bortskämd tyvärr (både med saker och... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 868
Senast: Spirit
·
Småbarn Just nu har vi en 2-åring och känner väl att det kanske är dags att börja fundera på ett andra barn. Men vi vill vänta tills vi kan... 2
Svar
20
· Visningar
3 205
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Finns ettårs trots? Min lilla kille på 13 månader är så jäkla ARG nuförtiden. Får inte leka med sladdar=illvrål, tårar och ingenting... 2
Svar
23
· Visningar
4 338
Gravid - 1år Lagom melodramatisk titel, jag vet. Uppenbart är det här ett anonymt nick. Jag tror knappast att någon vet vem jag är, men om ni nu gör... 10 11 12
Svar
222
· Visningar
18 273
Småbarn I vintras separerade jag från dotterns pappa då det framgick att han varit otrogen under en väldigt lång tid. Han bor kvar på gården... 2
Svar
36
· Visningar
5 527
Senast: grodan21
·
Småbarn Våran kille på 16 mån har hamnat i någon period där han bara vägrar sova. Han är trött när vi lägger honom, men vägrar ligga ner...
Svar
17
· Visningar
4 390
Gravid - 1år Jag har en barndomskompis som under tonåren var min närmaste vän, vi följdes åt i alla vedermödor, och det har känts skönt att ha en vän... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 302
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Min lilla Ian har börjar åla, kräla ja eller vad man ska kalla det, han börjar kunna förflytta sig nu runt om i rummet, går sakta men...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: MinIan
·
  • Låst
Gravid - 1år Jag lägger in Micks senaste variant på BF-listan. Mars 4:e MayDay, 2a barnet 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
106 537
Senast: Micks
·
Övr. Barn Vilka här har lekstugor till sina barn? Jag skulle vilja skaffa en till sonen i sommar men tror ekonomin måste gå till annat. Men det... 2
Svar
22
· Visningar
4 947
Senast: Pudlan
·
Småbarn Jag skulle gärna vilja höra hur ni har gjort när ni nattar/nattat era barn, säg från 0-1 år.
Svar
16
· Visningar
1 637
Senast: vindvissla
·
Småbarn Dottern på 2 år och 3 månader har blivit riktigt pappig, tex kommer hon in till oss på morgonen och vill kliva upp, då ska pappa följa... 2
Svar
28
· Visningar
5 946
Senast: Ciilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna