Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Övr. Barn Kanske helt fel forum men jag tänkte just på folk som faktiskt har barn, och det finns ju en del såna här. ;) Nån här som...
Svar
19
· Visningar
2 669
Senast: LoudSilence
·
Gravid - 1år tomt i brösten och hon vägrar ersättning. Vad gör jag? Vi har börjat så smått att smaka gröt, men det är ju inte riktigt vad hon... 2
Svar
27
· Visningar
3 617
Senast: Imnir
·
Småbarn Har nu blivit bjudna till en av våra vänners bröllop! Verkligen jätteroligt! Men, detta bröllop är 80 mil bort. Problemet är ju för det... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 938
Senast: Nillizan
·
  • Låst
Gravid - 1år Vad vi pladdrar! :banana::banana::banana: Mars 4:e MayDay, 2a barnet 6:e Garpur, 1a barnet 15:e Shootingstar, 3e barnet 17:e Apollo 13... 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
101 731
Senast: Amha
·
Småbarn Imorrn kommer en 17 årig släkting att vara barnvakt till vårt barn under 4-5 timmar. Vi har aldrig anlitat någon annan än inom... 2
Svar
24
· Visningar
15 759
Senast: Corminta
·
Småbarn Bakgrundsstoryn då; Jag har en femåring som i maj 2012 fick svårt att andas, värre och värre med syrebrist och medvetslöshet som...
Svar
15
· Visningar
2 343
Senast: Yrja
·
Övr. Barn Djupt gripen av dox-dokumentären Bully (se den nu, sista chansen: http://www.svtplay.se/video/316409/bully ) så undrar jag hur man ska... 2
Svar
32
· Visningar
2 855
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Vi håller på och totalrenoverar hela övervåningen och det kommer bli två nya barnrum. De blir inte jättestora, ca 4.5 * 3.20 med...
Svar
7
· Visningar
2 114
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Är det någon mer här som har eller har haft barn som vaknar alldeles för tidigt på morgonen? Vår son vaknar mellan 03-04:30 varje dag... 2
Svar
33
· Visningar
3 260
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Dottern fick röda kinder i morse. Jag tänkte att det var köldutslag. Men nu har det blivit små röda prickar/knottror över armar och ben...
Svar
17
· Visningar
6 077
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Min son har fått lunginflammation och vi har fått kåvepenin till honom. De första dagarna gick ganska bra att få i honom, men nu klöker...
Svar
10
· Visningar
1 661
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Jag har ingen koll alls när det gäller något med föräldrarledighet och föräldrarpenning osv. Men jag hoppas ni vet lite mer :) Jag...
Svar
12
· Visningar
1 649
Senast: Calazirya
·
Småbarn Min systerdotter som snart är tre år har åkt på en kraftig lunginflammation och haft feber i över 10 dagar. I fredags mådde hon bra...
Svar
18
· Visningar
12 713
Senast: Petruska
·
Småbarn Barnens sovrum börjar bli färdigt, när vi senast var och tittade pa inredning sa Emilia (4 ar om 3 v) att hon vill ha en vaningssäng. Vi...
Svar
16
· Visningar
1 961
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Underlig rubrik, jag vet. Ska se om jag kan förklara så det låter vettigare.:D Jag är gravid med mitt tredeje barn, har inte känt så...
Svar
11
· Visningar
3 693
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn för alla er som inte oroar er, som tycket att det rullar väl på, mitt i sömlösheten, böjeksemen, skolstarten och tonårsfyllan... 2
Svar
20
· Visningar
2 324
Senast: Sonic76
·
Småbarn Min son fyller 5 i sommar. Han har en kompis på dagis som är jämngammal. Jag har tidigare lagt märket till att pojken gått klädd i rätt...
Svar
15
· Visningar
3 740
Senast: NeverEver
·
K
Gravid - 1år Hörni! Nu ska ni få höra vad jag har läst idag. I en massa FL-brev som jag plöjt idag står det att de vill att man väntar med att klampa... 2
Svar
25
· Visningar
5 201
Småbarn Jag väntar med ett bristande tålamod på att våren ska komma till Stockholm, så jag får plocka fram cykeln igen. För att få till mer...
Svar
9
· Visningar
3 596
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Kollar på denna dokumentär just nu tv3 dokumentär En mamma ammar sin 5 åriga dotter och har tänkt göra det upp i förskoleåldern. En... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 275
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31