Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Använder mig av annat nick, om någon vet vem jag är så var snäll och håll det för er själva. Jag sitter i en rävsax, är gravid i... 2
Svar
25
· Visningar
8 286
Senast: cirkus
·
Småbarn Rasmus 15 mån hade slutat, det fick utmärkt att ge bara vatten. Men sedan blev han förkyld och fick välling ett par gånger nattetid...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: orion_x
·
Gravid - 1år Hur var det för er? Red ni under graviditeten? Hur länge (antal månader)? Har suttit och diskuterat det med andra, de ansåg att det är... 2
Svar
35
· Visningar
4 068
Senast: Kallebus
·
Småbarn Har nästan slut på välling, kommer inte iväg till affären nu, Men har välling sedan Isak drack det, men den är från 2010, kan man...
Svar
6
· Visningar
1 716
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hörde nåt intressant på radion idag, samtidigt som tekniken går fram med stormsteg och alltfler kommer att kunna få barn i framtiden... 2
Svar
22
· Visningar
3 102
Senast: Görel
·
Småbarn Vi har bokat en vecka nere i spanien i sommar och tänkte flyga ner. Ska bo i lägenhet som vad jag förstått ska ligga ganska nära... 2
Svar
28
· Visningar
5 359
Senast: Abova
·
Övr. Barn Jag vet att jag har rätten på min sida, att jag bara vill ha det på pränt, men ändå är jag så jäkla orolig för vad som händer när...
Svar
17
· Visningar
3 677
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn Letar efter en ny jacka till sonen och behöver lite tips. Han behöver en som funkar när overallen blir för varm, men det är för kallt...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: Brandgul
·
Småbarn Hur gör ni? Rasmus ligger på 39gr nu och jag funderar på om han ska ha filt eller inte. Täcke känns som att det blir för varmt, lägga...
Svar
2
· Visningar
3 814
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Hur löser man när barnet är sjukt men blir hysterisk så snart det blir frågan om att ta medicinen på något sätt. Sitter de och dricker... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 104
Senast: Snuffsan
·
Övr. Barn Diskussioner runt barn tenderar att bli laddade. Troligen beroende på att traditioner förväntningar och uppfattningar skiljer sig åt. I... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 261
Senast: Zewz
·
K
Gravid - 1år Sitter och kikar på stödbälten o annat o ser såna maggördlar .... typ belly binders o sånt. Är det nån här som testat? var det skönt...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Diana
·
Småbarn Rasmus är 15 mån nu och sitter inte lika bra i babyskyddet längre. Så känns som det börjar bli dags att byta. När har ni bytt och... 2
Svar
34
· Visningar
4 776
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Sitter här och funderar... Jag är en ensamstående mamma, blev ensam kvar med hus, gård och barn förra hösten då sambon bestämde sig...
Svar
12
· Visningar
2 928
Senast: buschiq
·
Gravid - 1år Var hos läkaren igår då jag utreds pga upprepade missfall. Vid undersökning visade det sig att min livmoder är hjärtformad. Nu var...
Svar
17
· Visningar
19 281
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Som trådstarten säger, hur många år har ni mellan era barn? Vad är positivt/negativt? Finns det någon forskning om hur många år mellan... 2
Svar
34
· Visningar
6 015
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Så enkelt men så svårt, när skulle ni råda till abort? 2
Svar
39
· Visningar
4 142
Senast: Tora
·
K
Småbarn Tittar ni på TV med era barn?
Svar
17
· Visningar
1 616
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hej ! Kanske finns det redan en tråd om ämnet, isf ber jag om ursäkt. Försökte titta runt lite men hittade ingen. Visserligen så är jag...
Svar
13
· Visningar
1 734
Senast: LoudSilence
·
Övr. Barn Vår tvååring sitter idag fram i bilen, i en Britax hi-way. Nu ska hon bli storasyster och vi funderar på hur man ska placera barnen... 2
Svar
20
· Visningar
3 234
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna