Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har ju skrivit här förr med svärmorsproblem m.m. Vi bor på samma gård och hästar och två små barn, min och sambos dröm... Trodde jag... 2
Svar
25
· Visningar
5 268
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vattnet gick nu för en timma sedan, har duschat, filat fötterna och gjort mig fin, så nu åker vi in. Värkar var 12e minut och... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 662
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jo, jag borde väl ha kollat upp det för länge sedan, men sent ska syndaren vakna osv... Stämmer det att om man som föräldrar är ogifta...
Svar
18
· Visningar
4 459
Senast: AgentCarter
·
Småbarn Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med dagis... vi är relativt nyinflyttade här och därmed så har ju inte jag "gamla vänner" eller...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Mirraya
·
Småbarn Misstänker att 1 åringen reagerar på pollen. Ögonen rinner och är röda, näsan rinner osv, men han är inte sjuk i övrigt. Inte hängig...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år hej om ca en månad så har jag BF och nu funderar jag på vilken babyvakt man ska ha(om man ska ha nån). de jag har tittat på är padwico...
Svar
5
· Visningar
1 841
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag hade visst för gammalt barn och inte hade jag nåt heltidsjobb så jag passade inte in i den andra tråden... Så i den här tråden... 2
Svar
31
· Visningar
3 866
Senast: Sandra78
·
Gravid - 1år Jag saknar en allmän löpande prat-tråd kring ämnen aktuella när man precis blivit gravid, och är mittemellan "vill bli gravid" och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 786
Senast: Blueberry
·
Övr. Barn kan ni förklara för mig hur en vanlig dag ser ut för er? Riktar min fråga främst till alla er som har ett "normalt" jobb (dvs som jobbar... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
24 488
Senast: cirkus
·
Småbarn Jaha, så har vi fått meddelande om att barnen i kommunen inte kommer att få någon mat på skola och förskola från och med måndag pga... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 444
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Efter några månaders strul med amningen är det dags att ge upp... Sonen är komjölksproteinallergiker och behöver därför mjölkfri... 2
Svar
20
· Visningar
12 767
Senast: trazel
·
Övr. Barn finns det? Har en liten på 8 år som har problem med att äta mjukt bröd pga svårigheter med att tugga och svälja. Det blir en degklump...
Svar
11
· Visningar
1 634
Senast: Badger
·
Övr. Barn Man man, på goda grunder, misstänker att ett barn är allergiskt mot pollen - hur stort/litet tycker Ni att barnet kan vara för att det...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: trazel
·
Gravid - 1år … och är gravid med två barn, alltså ett barn i vardera livmoder, bär man då på tvillingar? Denna fråga har jag nu gått och funderat på...
Svar
13
· Visningar
4 148
Senast: Laa
·
Småbarn Vår dotter har väldigt känsliga kinder. Det har mest visat sig vintertid då kinderna blir röda väldigt snabbt. Men nu senaste veckan...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Jag är nu gravid i vecka 19 och har fått problem med foglossning. Jag har ett ganska invecklat problem här men ska försöka bena ut så ni...
Svar
11
· Visningar
2 654
Småbarn Hej mina kära vänner! Jag har stött på ett märkligt sätt att hantera kliandet när barns tänder växer ut. Min vänninas dotter har...
Svar
10
· Visningar
4 906
Senast: Sol
·
Småbarn Hur länge anser ni att banan är mättande hos barn? Dvs om man bara ger en banan och inget annat? Coop
Svar
9
· Visningar
3 498
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Situationen ser ut så här: En av min sambos vänner bjöd förra året med oss till några av hans vänner, vi tackade ja och trodde att...
Svar
14
· Visningar
2 973
Senast: Got2Be
·
Övr. Barn Vad hjälper era 18åringar till med hemma och hur ofta/mkt? Vad har ni för krav på dem? Hur mkt pengar har de att röra sig med? 2
Svar
29
· Visningar
3 454
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka