Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Hade en tråd för nån månad sen om min dotter som vägrade äta ersättning. Var då i en jobbig växtperiod och hungrig hela tiden, efter...
Svar
14
· Visningar
1 343
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Hej! Mina dagar håller på att ta slut, och sambon vill vara hemma med Arvid, vilket jag är jätteglad över! (Han har alla sina dagar...
Svar
4
· Visningar
2 425
Senast: jerseyko
·
C
Gravid - 1år Hur skötte ni ert snitt efter att ha dragit bort plastfilmen? Jag drog det idag, skulle gjort det igår men var/är hysteriskt rädd för... 2
Svar
21
· Visningar
8 866
Senast: annax
·
Gravid - 1år Jag blir så trött! Varför finns det inga roliga mammakläder? Nu har jag blivit tjock, så då ska jag vira in mig i en sopsäck! Nåja...
Svar
12
· Visningar
1 841
Senast: Mammas
·
B
Gravid - 1år Hej Alla! Jag känner mig så lycklig! Efter att i alla år, aldrig någonsin ha varit intresserad av att skaffa barn, (och faktiskt... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 727
Senast: Mitten
·
T
Svar
51
· Visningar
4 219
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Ja idag har jag BF o inget verkar vara på gång... Igår på kvällen så fick jag flimmer o blixtar framför ögonen (i ca 1½ timme) +... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 531
Senast: Ella-82
·
M
Gravid - 1år Urk o blä! Var så glad i början att jag inte mådde illa (är i v 10 nu) men för ca 1,5 vecka sedan började det, men inte på morgonen...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Hera
·
Gravid - 1år Rasmus är 9 månader. Jag har gått ner alla kg och håller igång och rider och promenerar. Men fortfarande så är mina magmuskler typ 2 km...
Svar
8
· Visningar
1 449
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år jag är i vecka 6 och det har redan börjat synas:crazy: men det känns inte som det vuxit något utan snarare att magen samlat åt sig allt...
Svar
13
· Visningar
6 373
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Nu har jag ju inte fått min bebis än, men det är nog lika varmt i september månad. Hur gör ni för att skydda dom små liven, de är ju så...
Svar
18
· Visningar
1 839
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Min plutt är 4,5 månad och det är som ni säket märkt _varmt_. Varje dag tror jag att "idag måste det vara den varmaste dagen i år", men...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: _Skifting_
·
W
Gravid - 1år jag och min pojkvän planerar att skaffa barn och jag undrar om det finns nån med bra tips för att de kanske ska gå lättare eller nå? har... 2
Svar
23
· Visningar
2 383
Senast: tinissen
·
  • Låst
Gravid - 1år Kom att tänka på henne, ser att hon hade BF 18/7, inte inloggad på Buke sedan 23/7. Har jag missat nåt? Är hon på G?
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Snurrfian
·
M
Gravid - 1år min första förlossning började med att jag vaknade av att vattnet hade gått, en halvtimme senare hade jag värkar och fyra och en halv... 2
Svar
25
· Visningar
5 690
Senast: mosig
·
F
Gravid - 1år ja som rubriken lyder, har ni börjat handla än? och vad har ni köpt i så fall? skriv gärna vilken vecka ni är i och vad ni har köpt... 2
Svar
27
· Visningar
3 310
Gravid - 1år Efter allt skit som vart med frånvarande pappa, sömlösa nätter, stress...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Nu börjar jag bli trött på magen. Har ca tre veckor kvar till utsatt datum, men börjar ändå kände mig trött på att vara så här stor och...
Svar
10
· Visningar
1 356
Gravid - 1år Idag har jag gått 12 dagar (egentligen nästan en vecka till om man räknar från mensen) över tiden och jag känner mig alltmer deprimerad... 2
Svar
28
· Visningar
8 943
Senast: Javan
·
A
Gravid - 1år :( Fick ju MF slutet av oktober förra året och det vill ju inte ta sig efter det. har börjat utredning och de första proverna...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V