Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Mina barn börjar sommarsimskola i morgon och jag har ett litet huvudbry. Vid vilken ålder kan man förvänta sig att de klarar sig... 2
Svar
20
· Visningar
4 731
Senast: ameo
·
Småbarn Tuva är 2 år och 4 månader, och sover för det mesta fortfarande middag. Nu när det varit så fint väder har de passat på att vara ute...
Svar
8
· Visningar
1 333
Gravid - 1år Ska på tisdag åka bort överdagen, åker tidigt och kommer hem sent, men funderar på att strunta i det då jag tycker det är så jobbigt att...
Svar
6
· Visningar
1 341
Senast: lady_mike
·
Övr. Barn Vissa vill inte ha barn, andra vill ha. Men finns det någon där ute som bestämt sig för att bara ha ett barn? Utan att det finns... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 103
Senast: Badger
·
Övr. Barn Plötsligt en dag vaknar man upp och upptäcker att man är fembarnsmamma. Och det är helt underbart! Fem barn mellan 3 och 8 (tre killar...
Svar
11
· Visningar
1 990
Senast: Lupin
·
Övr. Barn hoppas det finns några lärare eller för den delen ALLA andra som besitter kunskap i ämnet och även nyfikna. En av mina döttrar börjar...
Svar
5
· Visningar
1 752
Senast: Amk
·
Gravid - 1år Idag fick jag reda på att min lillebror ska bli pappa i oktober. Och det var inte ens han som berättade det utan det var han som sa åt...
Svar
14
· Visningar
3 462
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Är det vanligt att man kan få positivt resultat i flera dagar? :confused: Hur många dagar testade ni positivt vid käkande av pergotime...
Svar
14
· Visningar
10 714
Senast: SusieQ
·
A
Övr. Barn med min son och mig själv (och hela familjen i övrigt...) Använder ett anonymt nick, naturligtvis... I vår familj består vi av...
Svar
18
· Visningar
3 147
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Min lilla kille är 11 mån nu, det var planerat att han skulle börja i förskolan nu i aug, men jag klarar inte av att ta det steget. Jag...
Svar
17
· Visningar
2 580
·
Småbarn Jag är inte stormförtjust i mina svärföräldrar, de är helt ok vissa dagar, helt underbara andra och somliga dagar undrar jag vad det är... 2
Svar
28
· Visningar
7 339
·
Övr. Barn Är det ngn här inne på buke som vet om man kan ansöka om dator till sin familjeplacerade ungdom. Min syster är placerad hos mig, o hon...
Svar
6
· Visningar
1 594
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Sliten mamma söker vänner.. med eller utan barn haha ;) Fd storstadstjej och känner mig vilsen och utan vänner i min nya håla :D
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: åke
·
Småbarn Och nu pratar vi inte politisk historia utan barn... Jag har förstått att i "det goda moderskapet" ingår att aldrig någonsin låta... 2
Svar
27
· Visningar
4 586
Senast: DancingFox
·
S
Gravid - 1år Vi är gifta men har tänkt skilja oss... Är gravid med BF om 2 veckor och undrar nu hur det blir med faderskapet om vi ansöker om...
Svar
9
· Visningar
2 017
Senast: Skoskav
·
Småbarn Jag och mitt barns pappa har varannan vecka. Barnet är nu 4 år och vi har haft såhär i tre år snart. Det har fungerat hyfsat bra, mycket...
Svar
6
· Visningar
1 541
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn På måndag är det informationsdag inför mitt sommarjobb och självklart har förskolan stängt just på måndag. Jag har därför hört med min...
Svar
11
· Visningar
3 789
Senast: eyz
·
Småbarn Har en dotter, nyss fyllda 3 år. Jag och pappan har nyligen delat på oss och jag hoppades att vi skulle kunna lösa allt det praktiska...
Svar
18
· Visningar
3 003
Senast: Eloise
·
Övr. Barn Hur mycket låter du ditt barn(litet som stort) vara på internet? Hur mycket kontroll har du? Har du tillgång till samtliga lösenord...
Svar
14
· Visningar
1 957
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag har nu gått och funderat ett tag:p Ja, vad egentligen kan dessa hormoner ställa till med? Jag har sen en tid tillbaka fått inse att...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: Elize
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V