Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1611939/Livet-blir-enklare-med-hen.html Nu ger sig Nöjesbladet in i...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Björk
·
Övr. Barn Vi funderar på att skaffa cykelvagn. I beskrivningarna står det ofta "lätt att fälla ihop". Ni som har sådana - hur lätt är "lätt"...
Svar
6
· Visningar
3 601
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ni som är intresserade av debatten, missa inte kvällsöppet ikväll. Kan bli intressant :)
9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 112
Senast: Breaktown
·
Gravid - 1år Har fått jätte ont i höger handled, har nästan inte sovit någonting i natt:( Jag misstänker att det är karpaltunnelsyndrom eftersom jag...
Svar
10
· Visningar
1 827
Senast: CillaW
·
I
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick ditt första barn? Var det planerat? Tycker du nu att du borde ha väntat, eller är du glad över att det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
16 457
Senast: Pillis_
·
Övr. Barn Min dotter som är 5,5 år har svårt för att säga "L" och "R". Hon kan säga L om hon anstränger sig (har det bl.a i sitt namn) men R är...
Svar
15
· Visningar
8 027
Senast: Bebben
·
J
Gravid - 1år Idag slog min dröm in, den drömmen som jag har kämpat på sen över ett och ett halvt år. Idag tog jag ett gravtest och den plussade...
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Jag upptäckte precis av en slump att dottern har gömt undan sina vitaminer ett tag. Jag har ju inte stått och kontrollerat att hon har...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 986
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn tränger mig in bland nappflaskor, nattvak och bebisdoft. mina döttrar som är 7 12 och 13 har varit aktiva i pingstyrkans barngrupp...
Svar
7
· Visningar
1 834
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Som sagt: Hur pass vanligt är det att man byter barnmorska? Det är väl egentligen inte något direkt fel på den jag har nu (och hon är...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: Sar
·
Övr. Barn Jag (min dotter) får underhållsbidrag från sin pappa. Detta är på 1273kr. Denna summan har det varit hela tiden sen vi separerade 04...
Svar
17
· Visningar
2 322
Senast: cambello
·
M
Övr. Barn Ja, åter en sån ingen mens - negativt test-tråd. Jag skulle haft min mens i början av februari, den har fortfarande inte kommit...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hur många av er har barn vars skolor inte låter dem komma in på en lektion om de kommer för sent? För mig verkar det vettigare att...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
15 356
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Någon som vet om tex mitt barns morfar har rätt till att ta ut tillfällig föräldrapenning när jag och min man ska in på förlossningen...
Svar
15
· Visningar
15 521
Senast: lundsbo
·
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen...
2
Svar
24
· Visningar
7 943
Övr. Barn Med anledning av tråden om tjejen som sparade till en (i mina ögon dyr) kamera så börjar jag fundera på det här med sparande till...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 964
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min dotter är av extremt "pipig" sort. Hon kör hela Oscarsgrejen för minsta lilla smäll. Det har hänt flera gånger att man har ringt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 128
Senast: Badger
·
Gravid - 1år De jag sett hittills har haft underliga sömmar under bysten eller smala axelband. Är stl 40 och har stl 75i i bh är i femte månaden.
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Ärret sitter på lillkillen alltså, vid förlossningen satte de en sån elektrod på honom, för att kunna se hur han mådde och så. Hur som...
Svar
6
· Visningar
3 561
Övr. Barn Min lillasyster bor ju hos mig, hon e 16 nu i april. Jag undrar lite vad ni har för tider på era ungdomar när de ska vara hemma på...
2
Svar
23
· Visningar
2 941
Senast: Juwlss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp