Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn hejsan ändras menscykeln efter graviditet? alltså om man hade tex 28 innan kan det då hända att den blir tex 32 efter? är det vanligt...
Svar
4
· Visningar
6 762
Senast: Freyja_bus
·
L
Övr. Barn Hej! Väldigt pinsamt detta tycker jag. Har googlat lite, men inte hittat vad jag sökte, så tänkte att någon av er kanske kunde hjälpa...
Svar
9
· Visningar
2 420
Senast: Got2Be
·
Övr. Barn Behöver ha nån som kan ge mig råd i en tvist med barnets pappa, men har inte råd att betala en advokat. Hur kan man få hjälp?? Vill...
Svar
10
· Visningar
1 931
Senast: Sonic76
·
Småbarn har just köpt en badbyxa med blöjfunktion. Expediten var så osäker så jag tänkte lägga ut frågan här. Vad innebär blöjfunktionen? Kan...
Svar
4
· Visningar
2 481
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Vet inte om jag får lägga denna tråd här, om inte så ta väck/flytta den! Jag tog ut min hormonspiral den 18/4. Har varit utan mens...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: tessiem
·
Småbarn Jag letar simskola till dottern och kan konstatera att vissa anläggningar har bassänger där min 5-åring inte bottnar. Spontant känner...
Svar
12
· Visningar
2 857
Senast: Lupino
·
Småbarn Snälla hjälp mig, för jag orkar inte mer nu!!!! Jag orkar inte skaffa mig ett annat nick, mitt liv är ett helvete och jag vill bara... 2
Svar
25
· Visningar
5 684
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Ja, dessa små rara skitungar :love: Ibland är de verkligen finurliga, eller bara vansinnigt roliga i sina uttalanden. Grabben skulle... 5 6 7
Svar
130
· Visningar
20 014
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Tänkte vi kunde ha en liten tråd om olika pyssel buke-föräldrarna har gjort till sina små. Har du sytt, målat eller byggt något eget... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
27 066
Senast: vindvissla
·
S
Gravid - 1år Hej! Som rubriken säger är jag gravid i vecka 16 och funderar på att köpa häst. Jag har sedan starten på 2012 varit medryttare på en...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: Annanaz
·
Småbarn Min fyraåring har aldrig haft problem med att vara ifrån oss. Hon har rätt ofta varit hos farmor och farfar, sovit där, helt utan...
Svar
10
· Visningar
7 342
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år hej! fick barn för tre månader sen och vi ska nu i sommar ha en namngivningsfest för honom. men då vill jag/vi gärna ha med någon låt...
Svar
12
· Visningar
3 482
I
Övr. Barn Tänkte vi kunde diskutera barnvagnar här :) jag har en röd kronan men skulle så gärna byta klädseln Mot en svart och läst att det går...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Sandra78
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på det här med UV-dräkt, använder ni såna? Bra att ha eller bara onödigt? Vi har en ettåring som vi... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 283
Senast: Badger
·
Småbarn Har inget direkt syfte med tråden men läste en fråga om en fyraårings vredesutbrott till DN:s psykologer. Det var intressant läsning... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
16 246
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Här kommer lite presenttips till syrran, vännen, kusinen som precis har fått barn. Jag kan starkt rekommendera att köpa en ERGO baby... 2
Svar
34
· Visningar
12 130
Senast: Lilja11
·
Gravid - 1år Igår på en väg och mät-kontroll tog min bvc-sköterska upp vaccinet som lillan ska få när hon blir tre månader. Hon rekommenderade att... 2
Svar
22
· Visningar
3 410
Senast: Calazirya
·
Småbarn Vad är era erfarenheter från Reggio Emiliainspirerade förskolor? Sonen har nu fått förskoleplats. Inte alls där vi ville, utan på...
Svar
17
· Visningar
4 665
Senast: Brandgul
·
Småbarn Jag blir snart galen av att inte ha något husdjur som jag haft större delen av mitt liv. Så tänkte jag skaffa ett, framförallt för att... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 974
Senast: lady_vip
·
Gravid - 1år Jag köpte en begagnad bilstol till 1-åringen för att ha en extra hos mormor och morfar, men eftersom vi bor 90 mil därifrån var det min...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur