Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej. Fågan står i rubriken. Ska bli mamma i början av juli, och har då lite funderingar kring hur jag ska göra med min häst... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 597
Senast: Glen_Grant
·
Gravid - 1år Efter en traumatisk första förlossning så har jag blivit väldigt förlossningsrädd. Nu när jag är gravid igen, så har jag fått remiss... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 413
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vad tycker ni om artikeln? http://www.aftonbladet.se/debatt/article14794301.ab * Jenny * 3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 722
Senast: Björk
·
Småbarn Spinnoff på tråden om IT-utveckling Familjen har nyss införskaffat en Ipad, till stor del för Tuvas skull. Jag har laddat ner några... 2
Svar
34
· Visningar
5 868
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag ska på dop om några veckor. En gammal klasskompis till mig ska döpa sin lilla 6-månadersflicka. Jag har aldrig varit på dop i vuxen... 2
Svar
35
· Visningar
8 292
Senast: Thera
·
Övr. Barn I ett par års tid har en tjej i min dotters klass utsatt henne för taskigheter. N sitter och stör min dotter E som försöker jobba. N... 2
Svar
30
· Visningar
4 482
Senast: Messy
·
Gravid - 1år Hur har ni andra som har både djur och barn löst vattenfrågan?:p. Till djuren alltså:p. För det kan väl omöjligt bara vara mitt barn...
Svar
18
· Visningar
4 205
Senast: bigganl
·
Gravid - 1år Mitt råd till er som är gravida är att fundera på hur ni vill göra själva och vad er ekonomi klarar av. Räkna ut hur lite ni kan klara...
Svar
9
· Visningar
1 445
Övr. Barn Nu har det gått drygt 8 veckor sedan förlossningen och bäckenet har förvisso stabiliserats en hel del, men fortfarande så kan det kännas...
Svar
3
· Visningar
1 652
Senast: supersara
·
Övr. Barn Har en pojke som är världens underbaraste kille hemma. Men i skolan blir han arg. Arg för han tycker att andra barn spelar ojuste i...
Svar
3
· Visningar
3 128
Senast: Coop
·
Småbarn Ska köpa flytvästar till barnen som väger runt 20 kg. Jag hittar tester på småbarnsvästar upp till 25 kg men jag vill gärna att västarna...
Svar
5
· Visningar
2 093
Senast: susanne
·
O
Gravid - 1år Jag plussade den 25 april, vilket på sätt och vis var planerat. Vi båda ville ha barn och därför satsade vi på det. Dock var vi inte...
Svar
13
· Visningar
2 127
Senast: Thera
·
Övr. Barn En del barn med diagnoser av olika slag fungerar bra i en vanlig skola bland "normalstörda" barn, men andra gör det inte. Vad är det... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 919
Senast: Badger
·
  • Låst
Gravid - 1år Kanske är vi inte så många ännu, men någon mer kanske finns? Jag och min man väntar vårat andra barn, med BF satt till den 12 mars... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
134 952
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år För ca 1-2 år sedan läste jag om att dom skulle höja pappans första lediga tio dagar efter barnets födsel till tjugo dagar. men nu...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Jozze
·
Småbarn Min mamma som jobbar som specialpedagog har precis kommit hem från en it-konferens i Stockholm och är fast besluten om att alla hennes...
Svar
19
· Visningar
2 272
Senast: Gabbi
·
Övr. Barn Man blir ju lite mer känslosam av sig när man är gravid, och jag får väldigt mycket frågor om vad jag ska göra av hästen när jag har... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 050
Senast: Gullan86
·
Gravid - 1år Fanns en liknande tråd förut, men nya föräldrar - nya åsikter. Så.. vem får hålla din bebis? 2
Svar
30
· Visningar
5 096
Senast: Björk
·
Småbarn Rasmus är numer jättesvår att mata. Tar idag som exempel, eftersom de flesta dagar numer avlöper så. I morse åt han bra, var nöjd...
Svar
12
· Visningar
1 493
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Nätterna med en sexveckors är minst sagt intressanta och innehållsrika. Detta innebär att det i mina ögon ganska klämkäcka rådet om att... 2
Svar
28
· Visningar
3 216
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V