Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag är 36år, har inga barn. Jag jobbar med hästar och har en väldigt fin häst som jag fått förmånen att tävla framöver. Jag vill inte... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 258
Senast: Petruska
·
B
Övr. Barn Låt oss säga att två personer som inte kan tänka sig att leva tillsammans, men som har någon form av relation (t.ex. två ex, två kk:s...
Svar
9
· Visningar
6 057
Senast: Vovzing
·
P
Småbarn Min sambo anser det i alla fall. På grund av att jag inte vill att vår två-åring ska följa med honom till skjutbanan. Jag anser väl... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 230
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder så har min goa son kommit i en jättejobbig period som jag inte vet riktigt hur jag ska hantera. Han har... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 461
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Ska dit vecka 30 med sonen, bo på vandrarhem. :) Om det pissregnar hela tiden som vi är där, vad mer kan man göra än att bada som inte...
Svar
4
· Visningar
3 979
Senast: doglover
·
Småbarn Min 1½-åring har de senaste månaderna sparkats när man byter blöja. Hon gör det, såvitt jag kan bedömma, inte för att komma undan obehag... 2
Svar
26
· Visningar
7 020
Senast: godishanna
·
Småbarn Jag har, som alltid, lite problem med nattningen av dottern... Hon blev 4 i april, och nattas nu genom att vi ligger hos henne, läser... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
14 711
Senast: Brandgul
·
Småbarn Man tänker olika, hur tänker ni om detta Man har ju i olika familjer självklart olika regler och anser att saker är olika viktiga, och... 2
Svar
30
· Visningar
4 597
Småbarn Jag är ensamförälder med min lilltjej och tog examen nu i juni. Det är svårt att få jobb som sjukgymnast och nu har jag fått ett...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag funderar kring när jag ska börja ta ut föräldrapeng den här graviditeten. Sist så hade jag ingen tillsvidareanställning och hade...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: dee79
·
Övr. Barn Hej! Vi ska snart ge oss iväg en vecka på solsemester. Första gången med barnen 3 och 5 år :) Just nu sitter jag och gör en lista...
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: lillamyggan
·
R
Gravid - 1år Hej! Vet inte om det finns en tråd för oss som ska ha bebis till vintern, men annars vore d kul om alla hängde på här! :) Ja o sambon... 78 79 80
Svar
1 593
· Visningar
133 150
Senast: godishanna
·
Småbarn Halloj! Jag har insett att min dotter 4 år kommer behöva leka med något barn i sommar även fast vi är mycket vid vår stuga ute på...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Smulu
·
Övr. Barn ... häromdagen av den 9-åriga dottern (och de andra barnen, men hon är helt klart den drivande) som jag bara måste delge er. Hon hade...
Svar
1
· Visningar
1 265
Övr. Barn Hur är rekomendationen nu? Ska man ha is på en bula i huvudet när man har slagit i? Skriver här för jag tror att ni vet bäst :laugh:
Svar
16
· Visningar
17 313
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Vår midsommar började med en liten sjuk tjej med feber :( Sällan febrig o tidigare har hon accepterat rumptempen utan problem. Men udag...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: tictac
·
Gravid - 1år Är idag gravid i v. 13 + 4. Var och kissade kl.04 imorse det kom då ett par droppar blod, var sedan och kissade vid kl.08 igen, då kom...
Svar
11
· Visningar
3 530
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Jag födde min dotter för 15 månader sen och har inte ett endaste gravidkilo kvar.. Jag är vältränad och har en tendens till magrutor...
Svar
1
· Visningar
2 383
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag tog ut min hormonspiral för tre veckor sedan och de senaste dagarna har jag varit så himla trött. Jag vet att det kan gå så snabbt...
Svar
2
· Visningar
1 205
Övr. Barn Min dotter är 15 månader och helt hopplös när jag sätter mig för att äta. Jag har försökt med att äta tillsammans med henne, men hon ska... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
15 270
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V